2024-12-08, 08:59
Medlem
Ond.hickas avatar
Såg på mulholland drive och upplevde återigen den tillfredsställande åsynen av Naomi Watts som ilsket förtvivlad gnider och hamrar med tårar och snor över hela ansiktet. Mitt starkaste minne från American Horror Story säsong ett var hur Dylan McDermott sammanbitet runkade vid ett fönster (persiennerna neddragna) och hur luften gick ur så han brast i gråt direkt när satsen lagt sig på en jordglob han hade framför sig, om jag minns rätt.

Onani och fulgråt är en så sjukt bra kombo. När man onanerar tänker man ju ofta på saker man aldrig skulle medge, kanske saker man direkt äcklas av så fort vätskorna förvandlats till fläckar. Man slappnar av och hej presto kommer gråten som en andra befriande utlysning. Vet dock inte hur vanligt det är hos folket egentligen.

Händer det att ni grinar när ni onanerar? Varför? Har det hänt en särskild gång? Berätta er bästa såsiga historia!
Citera
2024-12-09, 14:42
Medlem
Onan-erarens avatar
Ja men jag blev glad efteråt för att det är skönt. Jag brukar belöna mig med att runka. Om jag gjort nått bra då blir det en belöningsrunk. Om jag är ledsen kan det eventuellt bli en tröstrunk, så ja det har hänt någon gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in