Citat:
Ursprungligen postat av
AbsolutVodka12
Vad hon än tar så är det något som samlar vätska i kroppen. Ansiktet ser helt uppsvällt ut, ögonen blir bara mindre och mindre. En stor del av muskelmassan är vatten, inte hälsosamt i längden. Hoppas för hennes egen skull att hon lägger av med preparaten inom en snar framtid.
Visserligen är Melinda stark men jag får ändå känslan av att det är mycket vatten/BF runt armarna jämfört med många andra i hennes storlek, tror inte det finns så många videor där hon tävlar i styrka med andra bodybuilders, mer bara att hon visar upp sin storlek. Kanske är mycket vatten? Att ansiktet ser uppsvällt ut vet jag dock inte om jag håller med om, har du någon A/B bild där detta tydligt framgår?
Citat:
Ursprungligen postat av
iceink
Sophie Arvebrink är ju förlagan och du ser ju hur liten hon blev när hon la ner sitt shit. Vilken fasa för Melinda. 😂 Hon skulle ju kunna råka blandas ihop med de kvinnliga fitness modellerna. 😱
Ja vad hände med Sophie? Hon blev irrelevant typ? EDIT: Kollade just bild och ja gud vad liten hon blivit! Sophie ser numera ut som vilken tjej som hänger på gymmet och fokuserar extra mycket på armar som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Theoldone
Fun fact är att både Melinda Lindmark och Victoria Nyberg härstammar från samma stad och gym
Brukar gå in och kika ibland på Lindmark...hon är STOR och verkar försörja sig mestadels på OF. Tycker det är oerhört tragiskt att man gått till att försörja sig på Onlyfans. Att lägga upp flera inlägg per vecka som lyder "den som är snabbast att betala X summa får tillgång till ett exklusivt naket content, andra inlägg om att hon är så kåt och fantiserar om vad hon vill göra med sina följare osv osv. Sen raderas inläggen.
I grund och botten en tjej som gjort sig ett namn genom träningen, men sen valt att gå denna vägen. Väldigt tråkigt att se.
Alla gör såklart sina egna livsval. Så här ska inte jag sitta och döma

Jag tror hon tjänar sjuka summar på sin OF. Om man kollar vad andra OF-kreatörer tjänar, i kombination med Melindas popularitet, snackar vi utan tvekan om hundratusentals kronor i månaden, om inte flera miljoner. Melinda är högt rankad i sitt område enligt Ratsits lönerakning också. Ellen Åkesson är väl också från samma ställe som Melinda?
Citat:
Ursprungligen postat av
C10H15NO
Men förstå att det finns en mängd lågandrogena prepp.
I Melindas fall (och måååånga muskelbrudar/influencers på nätet) är det HGH som gäller främst,
och i rätt höga doser.
Dyrt, ja. Men de tjänar grova pengar så de lär ha råd.
Som nämn ovan tjänar Melinda sjuka summar på bl.a. OF så pengar har hon. Hon har ju även sysslat med detta många år, kollar man på bilder på henne från typ 2018 såg hon ju sinnessjuk ut redan där så tror hon inte tar starkaste dosen av vad hon nu än tar. Att Melinda gör spicy content på sin OF gör ju också att folk betalar bra, som bilden där hon visar pattarna som någon länkade tidigare i tråden.