• 1
  • 2
2024-12-07, 22:12
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Användarnamn som Rumpkorven, Hemorrojd, Bullfetta och många andra. Detta har varit typiskt för flashback sedan starten och ger sidan dåligt rykte. Jag har inte stött på något annat forum där medlemmar har sådana användarnamn, jag tror inte det skulle tillåtas.

När folk reggar sig med ett sånt namn, kan inte en mod då skriva till personen att "du är välkommen tillbaka med ett bättre användarnamn"?

Vill inte folk med bajs- och könsnamn bli tagna seriöst eller vad är det för fel på dem?
Citera
2024-12-07, 22:15
Medlem
DieselnDusts avatar
Vad blir nästa steg? ...Bestämma vilka trådar som får göras och vad man ska skriva i sina poster?
Citera
2024-12-07, 22:15
Medlem
Crabbofixs avatar
ja åt helvete med dom

dom sabbar ju bara för sig själva, man struntar ju att diskutera med dom/ ta dom på allvar.

man kan ju också undra om dom verkligen är 18

svårt att tänka mig vuxna människor som kallar sig "bajslukt" osv
Citera
2024-12-07, 22:20
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Användarnamn som Rumpkorven, Hemorrojd, Bullfetta och många andra. Detta har varit typiskt för flashback sedan starten och ger sidan dåligt rykte. Jag har inte stött på något annat forum där medlemmar har sådana användarnamn, jag tror inte det skulle tillåtas.

När folk reggar sig med ett sånt namn, kan inte en mod då skriva till personen att "du är välkommen tillbaka med ett bättre användarnamn"?

Vill inte folk med bajs- och könsnamn bli tagna seriöst eller vad är det för fel på dem?

Ja verkligen. Detta är ett rakt igenom moget forum där vi inte får diskutera frågor som berör varken bajs eller kön.
Vad är det för lowlifes som kallar sig för Bullfetta, Rumpkorven eller Pippipipparpippin? De kan väl aldrig ha något seriöst att säga?
Låt oss sänka ribban rejält!
Vi kan ju förbjuda namn så som Johan t.ex då det finns en massa dömda brottslingar med det förnamnet och sådant vill vi ju inte förknippas med gär på forumet.
Citera
2024-12-07, 22:25
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
ja åt helvete med dom

dom sabbar ju bara för sig själva, man struntar ju att diskutera med dom/ ta dom på allvar.

Sade 'Crabbofix', typiskt vuxet namn.

Citat:

Sverkersson? Stötande, tycker jag.
För att inte tala om Johan, vet du hur många kriminella som kallat sig det?
Citera
2024-12-07, 22:26
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Vad blir nästa steg? ...Bestämma vilka trådar som får göras och vad man ska skriva i sina poster?

Varför är då stötande avatarer inte tillåtna? Har någon en avatar på en erigerad kuk så står det "Parental Advisory Explicit Content" och är ingen bild.
Citera
2024-12-07, 22:31
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Varför är då stötande avatarer inte tillåtna? Har någon en avatar på en erigerad kuk så står det "Parental Advisory Explicit Content" och är ingen bild.
Jadu jag har ingen aning. Jag stör mig inte på varken avatarer eller användarnamnen som folk har.
Citera
2024-12-07, 22:32
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Jadu jag har ingen aning. Jag stör mig inte på varken avatarer eller användarnamnen som folk har.

Du kanske inte visste det men det existerar inte full yttrandefrihet på flashback eftersom trådar dagligen kastas och inlägg raderas.

Att kalla sig "Bajssmakarskitbra" borde räknas som trams/offtopic.
Citera
2024-12-07, 22:35
Medlem
Stenballes avatar
Citat:

I kontrollpanelen kan du ställa in om du vill se potentiellt stötande avatarer eller ej.

Detta är Flashback, inte Familjeliv, så låt oss ha de användarnamn som vi har, så länge de inte är direkt olagliga (exempelvis hets mot folkgrupp).

Eller skulle du må bättre om du såg mitt nick som Sten*****?
Citera
2024-12-07, 22:36
Medlem
Jag föreslår att du går in på "Om flashback" och läser på lite om bakgrund och annat. Så förstår du nog själv svaret på den frågan sen
Citera
2024-12-07, 22:42
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
ja åt helvete med dom

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Sade 'Crabbofix', typiskt vuxet namn.

Nu får du skärpa dig. Crabofix är en man. Jag råkade skriva "hen", då jag inte utgår ifrån vem folk är och då blev det direkt

För att anknyta till topic.

Själv så är jag helnöjd med att vara Patsy. Patsy är en levnadsglad människa som röker som en borstbindare och dricker Stoli-Bolli (Stolichnaya och Bollinger). Folk stör sig säkert på mitt namn och min avatar. Det kanske inte är det mest "mogna". Och, vem orkar bry sig.
Citera
2024-12-07, 22:44
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Nu får du skärpa dig. Crabofix är en man. Jag råkade skriva "hen", då jag inte utgår ifrån vem folk är och då blev det direkt

För att anknyta till topic.

Själv så är jag helnöjd med att vara Patsy. Patsy är en levnadsglad människa som röker som en borstbindare och dricker Stoli-Bolli (Stolichnaya och Bollinger). Folk stör sig säkert på mitt namn och min avatar. Det kanske inte är det mest "mogna". Och, vem orkar bry sig.
Det är fan inte varje dag du skriver något vettigt, men plötsligt händer det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in