• 2
  • 3
2024-12-07, 18:43
Medlem
Epimaness avatar
Låt honom ta dig doggystyle medan du smeker dig själv samtidigt. Om du inte kommer genom att rulla bäret så är det ett du-problem inte hans.
Citera
2024-12-07, 19:08
Medlem
Varför fejka ens, orgasmen är ju ditt ansvar å du är ju den som vet hur.
Citera
2024-12-07, 19:21
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Man vet om man inte är känslomässigt handikappad.

Tror du ja. Det är inget svårt att fejka orgasm för en kvinna.

Men det är så puckat att göra det så det är ofattbart.
Citera
2024-12-07, 19:22
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Låt honom ta dig doggystyle medan du smeker dig själv samtidigt. Om du inte kommer genom att rulla bäret så är det ett du-problem inte hans.

Han kanske bara har 12 cm?
Citera
2024-12-07, 19:24
Medlem
Alltså, det tog mig en vecka av sex för att förstå att hon inte fick orgasm vid penetrering. En vecka! På sent 70-tal.

Och nu, 46 år senare, vet jag precis exakt vad som krävs, givetvis. FINGRAR. Och det fattade jag 2:a veckan.

Tjejer/tanter/kärringar är olika. Inget konstigt med det.
Citera
2024-12-07, 20:17
Medlem
ghylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annisseen
Som rubriken lyder… har fejkat alla orgasmer i ett år (sen vi börja träffas), endast de vaginala dock, han har fått mig å komma på riktigt då han slickat/pullat mig, men annars har jag fejkat. Känner mig så taskig, men när ja väl hade börjat fejka så bara fortsatte jag. Är det försent att berätta detta nu? Vill ju att han ska få mig att komma på riktigt, men det går ju inte utan att ja måste avslöja min hemlighet?
Om du vill att han ska få dig att komma på riktigt utan att berätta din hemlighet föreslår jag att du gör på följande sätt: Börja med att inte fejka orgasmer i ett par veckor. Sedan så säger du att vad han brukar göra inte fungerar längre och föreslår att han borde testa något nytt.
Citera
2024-12-07, 21:34
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Man vet om man inte är känslomässigt handikappad.
Du har fel. Det går oftast inte att märka. Du kan tro att du kan det och att du är mycket bättre i sängen än alla som säger emot dig, men du har fel.
Citera
2024-12-08, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Du tror det ja. Men du kanske är lurad.

Är jag lurad av samtliga de kvinnor jag haft sex med, så är nog majoriteten av alla män, inklusive du, lurade. Då borde den kvinnliga orgasmen vara en myt.
Att en del kvinnor inte kan få orgasm vaginalt och att många män tror att man då ska pumpa ut och in hårdare och snabbare, är ganska vanligt. Du kanske är en av dem?
Dåligt sexliv är inget kul i ett förhållande. Jag förstår att TS har fejkat för sin partners skull, men vad jag inte förstår är att inte partnern upptäckt detta och tagit tag i saken. Att tillfredsställa sin partner på olika sätt är en trevlig resa som förhoppningsvis lär och utvecklar bägge parter.
Citera
2024-12-08, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes

This!
TS ta ansvar för din egen orgasm istället för att ligga där som en död fisk
Citera
2024-12-15, 00:11
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annisseen
Som rubriken lyder… har fejkat alla orgasmer i ett år (sen vi börja träffas), endast de vaginala dock, han har fått mig å komma på riktigt då han slickat/pullat mig, men annars har jag fejkat. Känner mig så taskig, men när ja väl hade börjat fejka så bara fortsatte jag. Är det försent att berätta detta nu? Vill ju att han ska få mig att komma på riktigt, men det går ju inte utan att ja måste avslöja min hemlighet?
Jag vet inte men lösningen du söker kanske är att säga: "Det där känns bättre. Mer av det?"
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in