2024-12-06, 13:19
Medlem
Hej

Jag undrar om det finns någon som har satt tandfasader på sina tander och ar ni nojda med det? Ser det naturligt ut?
Jag har kraftigt missfargade tander som inte går bort med tandblekning- ar 38 år kanner mig osaker på om det ar en bra ide eller om det blir en livstid med tandunderhåll och problem..
Tacksam for svar.
Citera
2024-12-06, 13:34
Medlem
Crabbofixs avatar
är väl rätt många kändisar som har, särskilt amerikaner. dom har ju en tendens att ta i så det spricker, så dom går efter extremt vita tänder... det måste man ju inte göra.

däremot tycker jag själva processen verkar lite läskig, dom kan ju behöva slipa ner ens riktiga tänder riktigt ordentligt vad jag förstår så man ser ut som en krokodil i käften innan fasaderna kommer på plats...

tycker det tar emot att ta bort delar av ens riktiga tänder som i övrigt är friska...

sen är det ju svindyrt också.
Citera
2024-12-06, 16:34
Medlem
Har guld i hela undre och övre käken, super-nöjd
Citera
2024-12-06, 17:41
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solen03
Hej

Jag undrar om det finns någon som har satt tandfasader på sina tander och ar ni nojda med det? Ser det naturligt ut?
Jag har kraftigt missfargade tander som inte går bort med tandblekning- ar 38 år kanner mig osaker på om det ar en bra ide eller om det blir en livstid med tandunderhåll och problem..
Tacksam for svar.

En f.d. kollega gjorde det. Såg helt okej ut.
Bara du inte ser ut som Denzel Washington, Jürgen Klopp eller valfri influencer, ska det går bra.
Men måste man inte byta ut de efter runt 15 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in