Citat:
Ursprungligen postat av
pewpew
Tråden handlar om Chrippa. Det går alldeles utmärkt att spekulera kring Chrippa. Men tråden handlar inte om Jockiboi eller anjo eller linnea mfl. Att hänvisa till dessa går bra, T ex, Jockiboi sa bla bla om Chrippa. Men att skriva Jockiboi är ute och åker skidor är off topic.
Det är en mycket öppen avgränsning. Men du uttryckte den ändå ganska tydligt här med några få meningar. Man får väl kanske se det mer i sin kontext också antar jag. Här i tråden ser vi bara TS inlägg.
Men jag kan som sagt ändå se att några inlägg ska bort samt att något av dem mycket väl kan rendera i en varning. Så inget konstigt egentligen. TS får helt enkelt acceptera det.
Vi är många som far iväg i diskussionerna ibland och oftast så tas inläggen bara bort så en varning som bränna lite då och då ska man inte se som så farligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Nu handlar inte mitt i denna tråd om detta då jag inte anser att 2 inlägg är OT och 2 blir väl det men bör inte bli varning då jag mest undrar om det kan vidareutvecklas vad som menas. Men du tar upp nåt intressant.
Det är väldigt diffust vad man får diskutera och inte i tråden. Det försvinner många OnTopic inlägg ibland märker man. Och det är väldigt skevt modande. Beroende på mod. Nivån är väldigt ojämn. Tråden är ibland omodad i flera dagar och ibland modas sönder totalt. Det är många i PM som tycker modandet I tråden ibland är helt skevt. Och mod har erkännt att tråden är svårmodad. Jag förstår det. Tråden funkar inte. Varför beror mkt pga några användare som får härja väldigt fritt skulle jag vilja påstå.
Men då gör ju ändå moderatorn ett gott jobb. För det mesta så får du antagligen inte någon varning. Nu fick du det för att moderatorn vill att du ska andas ut och tänka att du ska tänka innan du postar. Alla moderatorer har sina egna personligheter och det kommer märkas. Det är naturligt.