2024-12-06, 03:23
Medlem
Någon som har något på bandet Svart Ridå? Jag är bekant med dom efter att jag träffade dom på gig i Växjö för ett par år sedan och vet att dom har en väldigt avslappnad relation till droger och sex om man säger så. En lina här och där innan gig skadar inte. Är det någon som vet mer om det ganska nya bandet? Snygga är dom iaf, framförallt trummisen Kajsa. Jävlar vad jag inte hade tackat nej till en natt med henne. Däremot tyckte jag dom verkade vara riktigt dryga när jag träffade dom. Någon som vet om det är mycket ligg i samband med gig? Någon som har legat med dom och har något att säga? Eller någon som har något annat på dom?
Citera
2024-12-14, 01:48
Medlem
Vet inte så mycket om det du antyder men dom är riktigt bra musiker så tänker att dom säkert kan slappna av (vad det nu antyder) och ändå spela bra och få fans. Såg dom på Way out west och tyckte dom var riktigt bra. Tror dom kan slå igenom rejält. Hoppas det bästa för dom!
Citera
2024-12-16, 21:02
Medlem
Visst är dom bra. Kvalitén sa jag ingenting om. Hoppas också att det går bra för dom även om dom var mycket dryga och "överlägsna" men hade hoppats det fanns lite skvaller också.
Citera
2024-12-16, 21:09
Avslutad
Ni kanske ska promota och hypea er på nåt lämpligare ställe.
Citera
2024-12-16, 21:33
Medlem
drinksareonmes avatar
Läste nånstans att trummisen är tvåkönad och att sångaren har barn ihop med sin mamma.
Citera
2025-03-07, 10:22
Medlem
Nya skivan "Aponia" ute nu. Vad tycker ni? Jag tycker den har tagit ett stort steg framåt från förra skivan.
Citera
2026-02-20, 20:07
Medlem
pyro860s avatar
Första skivan har jag inte lyssnat på alls, men skiva nummer två (som heter APONIA och som kom förra året) har jag lyssnat mycket på. Hoppas att dom fortsätter i det spåret

Missade dom tyvärr på Malmöfestivalen förra året. Hade bara lyssnat på några enstaka låtar då för jag såg dom i samband med att festivalen släppte vilka artister som skulle spela. Hade det varit nu så hade jag nog gått och tittat

Dom släpper tydligen en ny singel som heter "Blodsband" om någon vecka. Får hoppas att det är nytt album snart för senaste singlarna har varit bra, speciellt "I Ögats Ljus"

Tråden borde för övrigt skapats i musikdelen?
Citera
2026-02-20, 21:10
Avslutad
Låten "Visioner" är fantastisk
Citera
2026-03-03, 00:00
Medlem
Ja jag fattar inte varför tråden är i skvaller. Vi diskuterar deras musik och tråden borde den vara i musikforumet.

Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Första skivan har jag inte lyssnat på alls, men skiva nummer två (som heter APONIA och som kom förra året) har jag lyssnat mycket på. Hoppas att dom fortsätter i det spåret

Missade dom tyvärr på Malmöfestivalen förra året. Hade bara lyssnat på några enstaka låtar då för jag såg dom i samband med att festivalen släppte vilka artister som skulle spela. Hade det varit nu så hade jag nog gått och tittat

Dom släpper tydligen en ny singel som heter "Blodsband" om någon vecka. Får hoppas att det är nytt album snart för senaste singlarna har varit bra, speciellt "I Ögats Ljus"

Tråden borde för övrigt skapats i musikdelen?
Citera
2026-03-03, 01:01
Medlem
jag gjorde fel. tråden borde vara i musikavdelningen. det blev ett fel när jag startade tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av jhq00
Ja jag fattar inte varför tråden är i skvaller. Vi diskuterar deras musik och tråden borde den vara i musikforumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in