2025-04-17, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italiensk
Att han betalar kvinnor för sex har han själv erkänt.
Och kvinnorna har erkänt att dom tog betalt. Det är något som är galet här...
Citera
2025-04-17, 15:39
Medlem
Citat:
Uppenbarligen kände han sig nödgad att betala för detta nöje.

Så din kommentar var baserad på okunskap.
Citera
2025-04-17, 15:40
Medlem
italiensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Ha ha. Är du lustig nu eller? En Tango är en Tango, i eller utanför Sverige. Svenska var inte ens hans modersmål. Han kommer ha betydligt lättare att starta en ny karriär utomlands än han hade att göra det i Sverige.

Han lär inte vara enda personen som kan tango i sitt nya land. Någon usp att marknadsföra sig med behövs. Ska jag gå på danskurs blir jag så klart mer lockad om det är ett namn jag känner igen.
Citera
2025-04-17, 15:42
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Han lär inte vara enda personen som kan tango i sitt nya land. Någon usp att marknadsföra sig med behövs. Ska jag gå på danskurs blir jag så klart mer lockad om det är ett namn jag känner igen.

Du ska se att han var nog inte den enda personen som kunde dansa Tango i Sverige heller. Nothing has changed.
Citera
2025-04-17, 15:49
Medlem
Citat:
Uppenbarligen kände han sig nödgad att betala för detta nöje.
Fast det var inte det du sa. Du sa att han betalade för annars kunde han inte få kvinnor. Erkänn bara att det var kvalificerad skitsnack.
Citera
2025-04-17, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Fast det var inte det du sa. Du sa att han betalade för annars kunde han inte få kvinnor. Erkänn bara att det var kvalificerad skitsnack.

En teori är att Dermot gör så sjuka sexuella grejer så vanliga kvinnor inte går med på det. Därför måste han betala.

Han borde söka sig till KAST. Och få hjälp.
Citera
2025-04-17, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
En teori är att Dermot gör så sjuka sexuella grejer så vanliga kvinnor inte går med på det. Därför måste han betala.

Han borde söka sig till KAST. Och få hjälp.

Det var inte det han sa.

Dina teorier är så absurt att du kanske ska söka KAST för dina böjelser.
Citera
2025-04-17, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Det var inte det han sa.

Dina teorier är så absurt att du kanske ska söka KAST för dina böjelser.

En vanlig Svensson köper inte lika mycket sex som Dermot.
Citera
2025-04-17, 15:58
Medlem
italiensks avatar
Citat:
Du ska se att han var nog inte den enda personen som kunde dansa Tango i Sverige heller. Nothing has changed.

Ja, han fick jobba hårt för att nå dit han var. Nu får han börja om.
Citera
2025-04-17, 16:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Du tror att om han hade stannat i Sverige och fått tvångsvård så hade allt varit bra nu.

Tvångsvård låter överdrivet men han behöver helt uppenbart någon form av terapi mot sitt tvångsmässiga sexuella beteende, du måste erkänna att det är ett avvikande beteende gång på gång att köpa sex på illegala bordeller som drivs av kopplare. Han kanske vill sluta köpa sex men klarar inte av det.

Ditt tvångsmässiga postande i tråden hjälper dock inte till att föra debatten framåt.
Citera
2025-04-17, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Tvångsvård låter överdrivet men han behöver helt uppenbart någon form av terapi mot sitt tvångsmässiga sexuella beteende, du måste erkänna att det är ett avvikande beteende gång på gång att köpa sex på illegala bordeller som drivs av kopplare. Han kanske vill sluta köpa sex men klarar inte av det.

Ditt tvångsmässiga postande i tråden hjälper dock inte till att föra debatten framåt.

Kemisk kastrering är lite överdrivet men på rätt spår om han tvångsmässigt begår sexbrott.

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/motion/medicinsk-behandling-mot-sexualbrott_h8022600/
Citera
2025-04-17, 16:13
Medlem
Citat:
Försåvitt jag kan förstå finns det nog ingen som skulle ryggdunka mig om jag köper sex. Varken här på flashback eller någon annanstans. Tror inte Dermot fått så många ryggdunkar heller.

Fast det är bra att det finns starka män och kvinnor som säljer sex frivilligt. Istället för att motarbeta dessa med en slägga som sexköpslagen borde Stat, Polis, och Åklagare sammarbeta med dem för att skapa tryggare förhållanden och minska de icke önskvärda aktörerna genom förebyggande åtgärder. Att inrikta sig på att olagligförklara och jaga enskilda sexköpare är bara slöseri med tid.
Vi är överens.

Att ryggdunka vare sig köpare eller säljare fungerar inte i det här landet. Dock så finns dom och det går inte att motarbeta det med ett förbud. Det borde våra kloka och överbetalda politiker ha förstått när dom har haft ett facit i hand från våra kära EU vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in