2024-12-04, 15:15
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Vem är personen verkar inte vara en jättekändis. Jag hade aldrig hört talas om honom och köpa sex på thaisalong ser jag inte som något brott även om det enligt svensk lag är det . Jag är för människors egna val alltså vill thaihororna sälja sex så ska dom få göra det och den som köper ska få göra det också. Däremot skall ingen tvinga någon till att sälja sex . Trafficking. Då ska det vara hårda straff.

Eftersom det inte är reglerat så blir de utnyttjade. Där är ju problemet. Staten skyddar inte dessa.
Citera
2024-12-04, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Mest förvånad över att han verkar vara heterosexuell.

Exakt, det var min tanke också. Var övertygad om han han var bög.
Citera
2024-12-04, 15:17
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vill du att någon ska lägga 10-15 minuter på att förklara för dig vem denna människa med en egen Wiki-sida är?

Nej jag kollade upp detta nu han är dansare och det förklarar varför jag inte visste vem han är eftersom jag aldrig tittar eller har tittat på dansprogram .
Citera
2024-12-04, 15:18
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Skitsnack. Sex är ALDRIG gratis och kvinnor har alltid nån lömsk baktanke som förhållande, en skjuts i karriären eller nån annan skit.

Eller så har man en skön kuk och de gillar ens umgänge..

Men ja en shot eller fin middag är väl på sin plats. Vi är ju ändå män och män ska ”provide” oavsett om jämställdhetsrörelsen förnekar det.

OnT: Tycker det är synd att han ska straffas. Det är dags att legalisera sexköp. Delvis för att försämra gynnsamheten för trafficking och dels för att att förbättra psykisk ohälsa hos ensamma män.

Jag menar.. Tror ni inte Tyska Tv-profiler och politiker köper sex relativt regelbundet där nere i lederhose-land?
Citera
2024-12-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
backup länk kommer här, stämningsansökan och dagblad
Länk: https://easyupload.io/d7c5lp

Tackar!!
Bor ändå i stan o blir chockad över att det finns så många olika salonger som erbjuder Happy Ending!! Absolut att jag fattar att det skulle finnas 2-3st men inte att det fanns fler salonger än McDonalds i stan!
Citera
2024-12-04, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Jag tror han är bipolär, med extrem sexlust på våren och sommaren. Det intressanta nu, det logiska, är om det handlar om pojkar/män - ha en betald skenflickvän och ligga med gossar

Det är ej män som jobbar på thaisalonger.
Citera
2024-12-04, 15:25
Medlem
TV4 måste vara världshistoriens äckligaste kanal, vidriga människor som jobbar där som säkert alla har ett och annat skelett i garderoben.
Citera
2024-12-04, 15:31
Medlem
Max straffet är 1 års fängelse men jag är ganska säker på detta slutar med böter på några tusenlappar och kanske villkorlig dom för finns väll ingen som fått fängelse (Inte vad jag hört talas om iallafall) verken Roberto eller Wahlgrenaren fick det och det skulle vara väldigt förvånande om det skulle bli nått annat när det kommer till Mr Clemenger
Citera
2024-12-04, 15:34
Medlem
Asystoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Martin Timell, Paolo Roberto och nu D*rmot. Man undrar vad det är med arbetsklimatet på TV4 som gör att männen där blir sexmissbrukare. Man kan ju bara tänka sig hur det går till på julfesterna när alla har fått lite innanför västen

Apapapapap, glöm inte Niclas Wahlgren i den glada skaran torskar.
Citera
2024-12-04, 15:34
Medlem
Många sidor och lite tid, finns FUP:en i tråden?
Citera
2024-12-04, 15:35
Medlem
MikeHanlons avatar
Han har alltså "dubbelswishat" och lämnat spår i form av transaktion efter sig vid varje besök. Hur kan kändisar som begår brott inte vara räddare för att åka dit?
Citera
2024-12-04, 15:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
Det är ej män som jobbar på thaisalonger.
Det vet jag väl, men han borde vara homosexuell. Jag tänker mig att män får vistas i lokalerna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in