2024-12-04, 15:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Om man matchar listan med hans Instagram så köpte han sex på ett av sina barns födelsedag. Fräscht 🤢

Jag tror han är bipolär, med extrem sexlust på våren och sommaren. Det intressanta nu, det logiska, är om det handlar om pojkar/män - ha en betald skenflickvän och ligga med gossar
Citera
2024-12-04, 15:08
Medlem
Varför vill man att det ska vara Ernst? Har inte följt mediadebatten om honom. Vore inte Steffo eller typ Emil Hellerud roligare?
Citera
2024-12-04, 15:09
Medlem
outback4s avatar
DC alltså..Vem bryr sig. Hade vart roligare om det handlat om Ma*cus Osca*sson. DÅ jädra i min låda Hade tanterna gått i spinn.
Citera
2024-12-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Sinnessjuka landet Sverige slår till. Vad är väl alla sprängningar och gängmord mot detta när en thai tjej drar lite i en irländsk skinnspik mot betalning och alla går i taket i moralens högborg...

Ja att dra i flåsiga rödbrusiga mäns kladdiga osande könsorgan som man aldrig skulle vilja peta på i normala fall är helt neutralt.

Det är så torrt och neutralt och oladdat att man kan beskriva det som att dra i en skinnspik.

Och att det är Thai tjejer som gör det är också det helt normalt.
Det har absolut ingenting med fattigdom att göra överhuvudtaget, Nej just Thai tjejer tycker om att knulla för pengar. Fattiga kvinnor är liksom extra kåta.

Och ni män som betalar gör de fattiga tjejerna bara en tjänst.
Ni är rentav SNÄLLA som ser till att dom får sig en slant.
Citera
2024-12-04, 15:11
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
backup länk kommer här, stämningsansökan och dagblad
Länk: https://easyupload.io/d7c5lp

Tack för detta!

Det som slår mig är stt det finns så pass många thaimassage-ställen i Örebro. Varje sådant hak är en polismagnet. Förstår inte varför D*rmot inte tar färjan över till Danmark eller Baltikum, om han vill doppa? Nåväl, den siste idioten är inte född ännu. Fallhöjden * risken * kändisskapet (är tydligen mindre än) kuken i handen!
Citera
2024-12-04, 15:11
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Jag tror han är bipolär, med extrem sexlust på våren och sommaren. Det intressanta nu, det logiska, är om det handlar om pojkar/män - ha en betald skenflickvän och ligga med gossar
Definitivt luktat på glöggen
Citera
2024-12-04, 15:12
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuestSpeaker
Ja att dra i flåsiga rödbrusiga mäns kladdiga osande könsorgan som man aldrig skulle vilja peta på i normala fall är helt neutralt.

Det är så torrt och neutralt och oladdat att man kan beskriva det som att dra i en skinnspik.

Och att det är Thai tjejer som gör det är också det helt normalt.
Det har absolut ingenting med fattigdom att göra överhuvudtaget, Nej just Thai tjejer tycker om att knulla för pengar. Fattiga kvinnor är liksom extra kåta.

Och ni män som betalar gör de fattiga tjejerna bara en tjänst.
Ni är rentav SNÄLLA som ser till att dom får sig en slant.

Exakt. Dessa män är som Jesus. De gör deras liv så mycket bättre. Vilken fin insikt.
Citera
2024-12-04, 15:13
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Vem är personen verkar inte vara en jättekändis. Jag hade aldrig hört talas om honom och köpa sex på thaisalong ser jag inte som något brott även om det enligt svensk lag är det . Jag är för människors egna val alltså vill thaihororna sälja sex så ska dom få göra det och den som köper ska få göra det också. Däremot skall ingen tvinga någon till att sälja sex . Trafficking. Då ska det vara hårda straff.
Citera
2024-12-04, 15:13
Medlem
Ankdammsmans avatar
Mest förvånad över att han verkar vara heterosexuell.
Citera
2024-12-04, 15:14
Avslutad
Tänker på hans stackars barn dom ska inte behöva va med om sånt här 😢 precis som Pa**los barn och Ni***las barn också blev utför ena gömmer sig i Spanien Hans barn får träffa pappa nån gång per år fast att barn har rätt till varannan vecka boende.
Citera
2024-12-04, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Sinnessjuka landet Sverige slår till. Vad är väl alla sprängningar och gängmord mot detta när en thai tjej drar lite i en irländsk skinnspik mot betalning och alla går i taket i moralens högborg...

Var tror du gängkriminella får sina pengar ifrån. Många av dessa thai ställen är front för grövre brottslighet. Allt från prostitution, människohandel, pengatvätt och finansiering av brottslighet.
Citera
2024-12-04, 15:15
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Vem är personen verkar inte vara en jättekändis. Jag hade aldrig hört talas om honom och köpa sex på thaisalong ser jag inte som något brott även om det enligt svensk lag är det . Jag är för människors egna val alltså vill thaihororna sälja sex så ska dom få göra det och den som köper ska få göra det också. Däremot skall ingen tvinga någon till att sälja sex . Trafficking. Då ska det vara hårda straff.

Vill du att någon ska lägga 10-15 minuter på att förklara för dig vem denna människa med en egen Wiki-sida är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in