Citat:
Vilket j-a dravel.
Lergigan är en av de vanligare medicinerna just för att den hjälper väldigt många.
Har själv haft den i två år. Inga myrkrypningar, inga bakfyllor. 2X25 mg kvällstid räddar min nattsömn och gör att jag kan somna om när jag vaknar. Vet flera som har samma erfarenhet.
Lergigan är en relativt mild antihistamin med få biverkningar.
En på tusen... - Varför ens sprida sådan skit utan att veta vad man snackar om?
Lergigan är en av de vanligare medicinerna just för att den hjälper väldigt många.
Har själv haft den i två år. Inga myrkrypningar, inga bakfyllor. 2X25 mg kvällstid räddar min nattsömn och gör att jag kan somna om när jag vaknar. Vet flera som har samma erfarenhet.
Lergigan är en relativt mild antihistamin med få biverkningar.
En på tusen... - Varför ens sprida sådan skit utan att veta vad man snackar om?
Ok gumman, tänk på blodtrycket nu va. Jag garanterar dig att du kommer att kunna få dina kära älskade sockerpiller av farbror doktorn så länge du vill.
Och jag ber om ursäkt för att jag trampade på en väldigt öm tå. Om du märker att du börjar få svårt att kontrollera din känsloreglering så kan det mycket väl vara en biverkning på någon i din cocktail av mediciner. För om du inte känner dig bakis dagen efter så förutsätter jag att du käkar minst en annan psykmedicin som tex ssri.
Själv när jag käkade Venlafaxin så kunde jag shotta theralen och käka propavan som smågodis. Zoombiebakfyllorna och myrkrypen märkte jag över huvud taget inte av, förrän flera år senare när jag hade slutat med antidepressiva, och testade bluffmedicinerna igen.
Och jag har full förståelse för att du tar det en smula personligt, eftersom jag själv har varit grov pundare på både SNRI och ADHD-medicin. Så jag vet mycket väl hur man gärna försvarar sin älsklingsdrog med näbbar och klor, eftersom som man ser den som sin absoluta livlina. Och spelar ner, eller förnekar alla biverkningar till max.
Har aldrig sett någon bli så defensiv över lergigan bara. Den dagen läkaren föreslår immovan eller stesolid råder jag dig att avstå, men det tror jag inte att du kommer att göra.