Citat:
Ursprungligen postat av
The-Servant
Typ här:
(FB) Ebba, 25, lånade ut bilen till skuldsatt man – nu säljs den av Kronofogden. Dec 2024
första inlägget där, Pinklip's citat är klippt för mig. Sista jag ser är;
"Så väntan var alltså då dom ringde kronofogden för att fråga om dom skulle ta bilen"
(Inlägg #201)
Jag ser inte funktionen "visa mer" tror det är den som saknas. Har ni den eller?
Som andra påpekat kan den som citerar själv välja hur mycket som ska citeras. Det citat du exemplifierar med är dock (för mig) ett exempel på där Flashback kortar ner det citat som visas. Utan att klicka på "visa mer" är den sista raden som visas:
Citat:
Bara Harry Haffa som ville känna sig lite märkvärdig och försökte dra in pengar till staten.
Och den textraden blev aningen avklippt (ett par pixlar) i underkant. Om jag klickar på "visa mer" längst ner, visas ytterligare tre rader:
Citat:
Så nej tjejen som lånade ut bilen måste också haft skulder eftersom dom gjort en slagning på bilen antagligen innan dom stoppade honom
Men sen ni som säger jag ska betala mina skulder lägg ner jag kan inte just nu
Sen ser jag detta som att staten gör en stöt för att få in stålar till 2 miljoner på bidrag genom att göra indrivning på allt dom kan
Om du inte ser den nedre delen, och inte något val för "visa mer", kanske du stött på en riktig bugg. Kanske relaterat till den browser du använder? Du skulle kunna prova att rensa cachen och läsa i "incognito-läge" / "private browsing" e.d för att utesluta problem med extensions och cookies (tillfälliga buggar kan ibland dröja sig kvar även efter att felet fixats genom att felaktiga cookies skapats innan fixen implementerades.)