Citat:
Ursprungligen postat av
HighInTheSky
Kanske passar bättre i allmänt än relationsakuten. Admin får flytta tråden.
En intressant reflektion jag har gjort genom åren är att det verkar som om du har syskon/familj/släktingar med "hög popularitet/status" eller många syskon/stor släkt (många sociala sammankomster) så tenderar man att välja en partner som har detta i sitt liv? Istället för att välja någon som kanske är ensambarn/inte har båda föräldrarna i liv/inte har så många vänner etc.
De som är mer ensamma är mindre benägna att få en partner att "välja" dem istället? Pratar inte om ungdomar nu utan vuxna människor som kanske egentligen inte hade sett sig själv med partnern de spenderar livet med,men den här partnern har så många i sitt liv som lockar. Typ så. Någon mer som tänkt på detta?
Skulle egentligen inte deltaga här i tråden, då det river upp för mycket negativa känslor inom mig, men kan samtidigt inte låta bli.
Min äldre syster. Ett fullkomligt fä. Mina pojkvänner har behandlats illa av henne på våra familjesammankomster. En saknade körkort och detta raljerade min äldre syster om på middagen och kallade honom handikappad. En annan pojkvän såg "mesig" ut enligt min äldre syster (han var just bara söt och såg snäll ut). Båda pojkvännerna tog illa vid sig av detta och det spillde förstås över på mig.
Min yngre bror, som gått ensam under hela tonårsperioden och upp i ung vuxen ålder, hittade äntligen kärleken. Det var bara ett fel. Hon var överviktig och fick höra detta med orden:"Du passar inte in i vår familj". (I min familj är vi smala/normalviktiga) .
Och om du läser detta "kära" storasyrra: Du har gjort så många människor illa med dina jävla kommentarer och beteende och gjort dig skyldig till betydligt större försyndelser, men eftersom tråden handlar om vår familj vs "inkräktare" tänker jag inte för populasen berätta mer vad du ställt till med. Men du vet!! Du vet varför du och jag inte pratat med varandra på tio år och det kommer ingen julhälsning i år heller!!
Du är och förblir jävulens skapelse till mänskilgheten.
Jävla AS!!!