2024-12-01, 16:31
Medlem
liten.igelkotts avatar
Älskar den här tråden. Den är så mysig. Det fram emot att se bilder på alla fina hus.
2024-12-01, 17:04
Medlem
Millediablos avatar
Jag ser fram emot att skåda samtliga kreationer, tidsbrist och illa bak-färdighet hindrar mig att deltaga men heja ni som förgyller vår vardag.
2024-12-01, 17:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Mysigt. Ett STORT tack till alla som deltar, praktiskt och i diskussion
2024-12-01, 17:20
Medlem
Eleana99s avatar
Härligt att se flashbacks bästa tråd tillbaka. Väntar med spänning på alla kreativa bidrag av alla glada amatörer!
2024-12-01, 17:51
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Det får man förstås tycka om man vill, själv hoppas jag att jag aldrig tappar mitt barnasinne, och jag förutsätter, då vi har åldersgräns på forumet, att alla som är med och tävlar är 18 år eller äldre.

Många av bidragen brukar dessutom vara något helt annat än barnsliga, snarare roliga och kreativa.
Varför inte vara med i år? Du kanske också tycker att det är roligt när du väl kommer igång?
Jultrollet - stort tack för att du arrangerar detta, skänker lite värme och goda skratt nu i det mörkaste December.

Hoppas på att kunna vara med i år, även om man inte ens är i närheten av dom fina bidragen. Men variation förgyller ju så fint i detta sammanhang
2024-12-01, 18:01
Medlem
pannkakaegotts avatar
Bästa tråden 🧑‍🎄👍
2024-12-01, 18:47
Medlem
Brukar ju bli OMRÖSTNING så att flashbackarna får välja det bidrag som de anser bör vinna. Så måste det ju såklart bli nu också.
2024-12-01, 19:04
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Brukar ju bli OMRÖSTNING så att flashbackarna får välja det bidrag som de anser bör vinna. Så måste det ju såklart bli nu också.

Självklart blir det så även i år.

Men först måste vi få in bidrag så att det finns något att rösta på.

Själva omröstningen sker 26-31 december 2024.

Mer information om datum och sånt finner du i: (FB) Flashback bygger pepparkakshus 2024! (Fas I)
2024-12-01, 19:15
Medlem
Gosifs avatar
Ska bli spännande att följa!
2024-12-01, 19:20
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Jultrollet - stort tack för att du arrangerar detta, skänker lite värme och goda skratt nu i det mörkaste December.

Hoppas på att kunna vara med i år, även om man inte ens är i närheten av dom fina bidragen. Men variation förgyller ju så fint i detta sammanhang
Tack snälla, jag håller med dig om det. Det piggar upp lite och det vore verkligen roligt om du också vill vara med.
2024-12-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy

Håller med! December är annars en mörk och kall månad. Men att kunna gå in här och se en blandning av roliga och imponerande byggen är ett ljus i mörkret.
2024-12-01, 21:33
Medlem
Minimuchers avatar
2017 vafan hände då haha.
Lycka till nya. Jag kommer vara med och rösta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in