Ja jag har med fått riktiga hallisar på stinoct, satt en kväll för ganska längesen och trykte i mig 20 mg och prata med vännner över msn. En krigsfilm börjar på tv, jag lägger inte märke till filmen specielt mycket utan fortsätter snacka på msn.
MEN när stillisarna kicka in så förvandlades rummet till ett militärtält och jag får för mig att jag är i ett tält mitt ute i jungeln och min uppgift är att sitta och skicka kryptiska medelanden. Tangentbordet var kamoflagefärgat det var helt sjukt jag hörde folk sjuta som fan (från tv:en då) men för mig så var det ju utanför tältet, jag var mitt i stridens hetta
Helt bissart faktsit sen minns jag inte så mycket mer, kommer ihåg när jag vakna dagen efter och var bara tvungen att kolla min history på msn och den var ju så sjukt skum, hade verkligen skrivit helt konstiga o oförståede meddelanden till mina vänner. Fick förklara vad som hade hänt hehe.
Ja det var min historia.
btw, vet inte vad jag tycker om dessa tableter egentligen. använder dom knappt pga av att man kan göra bort sig så fruktansvärt på dom, bara för att sova nu för tiden.