• 1
  • 2
2025-01-10, 09:49
Medlem
Det finns en hel del snygga 70 plussare p gymmet, slanka vltrnade damer med fast kt blick....skulle inte banga dr!
Citera
2025-01-10, 17:06
Medlem
Nr jag var 22-23 ngonting s var jag toyboy en sommar t en 68-rig amerikansk tant.

Hon hade silikontuttar och vldigt lderaktig hud av en massa solande men var sltrakad och blev sjblt bara man petade p henne s det var inga strre problem.

Hon lrde mig en massa knep inom fittslick s mnga av damerna jag haft genom livet efter det har henne att tacka fr en djvla massa orgasmer.

Enda begrnsningen jag kan minnas var att ibland kunde hon f lite ont i hfterna om vi hade anvnt lite mer gymnastiska stllningar.

Knulla p, tant-lovers!
Citera
2025-01-10, 17:10
Medlem
Har dissat alla frsk frn krringar genom ren, fr det knns weird ven om det samtidigt r lite lockande.
Mest frsk fick jag nr jag var i 20rs ldern. Tyvrr har inte dessa som raggat p mig var s speciellt vackra heller d det nd finns finns gamlingar som nd r rtt okej nd i utseende s jag uteslutar det inte helt och jag r ju sjlv snart dr.

Genom mitt jobb s har jag ocks sett faktiskt att detta r vanligare n man tror att krringar har sex med pojkar i 20 rs ldern.
Tror nog det r bara sex som gller men frgan r hur mnga som r ppna fr ett frhllande till ngon som r s pass ldre eller yngre?
Citera
2025-01-10, 18:40
Medlem
Nle201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkodmiljonar
Nr jag var 22-23 ngonting s var jag toyboy en sommar t en 68-rig amerikansk tant.

Hon hade silikontuttar och vldigt lderaktig hud av en massa solande men var sltrakad och blev sjblt bara man petade p henne s det var inga strre problem.

Hon lrde mig en massa knep inom fittslick s mnga av damerna jag haft genom livet efter det har henne att tacka fr en djvla massa orgasmer.

Enda begrnsningen jag kan minnas var att ibland kunde hon f lite ont i hfterna om vi hade anvnt lite mer gymnastiska stllningar.

Knulla p, tant-lovers!

Bertta, hur landade du det giget?, var du poolboy p "the hamptons"
Citera
2025-01-20, 22:10
Medlem
Jag har knullar flera hrliga Milfs/Gilfs upp genem ren, men ingen p 70+ (n). Den ldsta var 68, nr jag va 33. Men hon sg mera ut som 50-55, med en erotisk och sensuell utstrling utav en annan vrld. Inte alla kvinnor ser ut, eller beter sig som sin biologiska lder.

Jag trffar mina p kryssning, krog el. pub o.dyl. Tycker inte om ntdejting, gillar face to face med blickar flirt och "stmning". Sakta kta dom upp/bli uppktad, ldre otillfedstllda sexhungriga kvinnor r bara s hrliga. De nrast "exploderar" i sngen nr dom ter blir rejlt psatta. Sexighet och sknhet/snygghet r tv olika saker.
Citera
2025-01-22, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Silikonbrst?
Nej hederliga vanliga brst
Citera
2025-01-31, 22:31
Medlem
Jazkers avatar
En kvinna p 68 var en jvla resa kan jag sga. Dremot en man p 72 var desto bttre.
Tanten tog jag "som vanligt" p heterovis, gubben dremot ville stta p mig. Nvl, sagt och gjort, han var en GUD p att slicka rv, suga kuk och hade en fet och massiv kuk som nstintill splittade mig itu. Men sknt var det....
Citera
2025-02-13, 16:17
Medlem
Med tanken p att frugan fyller 88 nsta r r de otroligt uppenbart att sexet frsrmas med ren kommer ihg hur vild hon var i sin ungdom, nufrtiden suger hon knappast. S nej, skulle nd sga att jag fredrar yngre kvinnor. Helst d mellan 30-45. Fantiserar ofta om min gamla polares morsa, satan vad sexig hon var under min skolgng
Citera
2025-03-14, 06:35
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Jag har trffat tv ver 65 och en ver 70. Tycker fittan kndes konstig p alla tre, dr et ngot som ndras inne i fittan med ren? Typ nn svullen grej.

Finns inga som suger bttre n en kvinna med erfarenhet, de suger som det vore den sista gngen! Vilket kan va sant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in