Pokalrummet fylls ständigt på för vår fotbollssektion och ikväll möter vi grande Mjällby. Poäng är ett måste för den stora grönvita maskinen för att upprätthålla målet på 60 poängoch 60 mål. Vi behöver dessutom tre mål. Kan det bli en öppen match och 3-3?
Vad fan yrar du om? Ni har inte fyllt på det rummet sen 2021 (om man räknar cupen), dessförinnan var det 20 år sen något ens stod där
Senast redigerad av KickAss-1337 2025-05-22 kl. 12:31.
Vad fan yrar du om? Ni har inte fyllt på det rummet sen 2021 (om man räknar cupen), dessförinnan var det 20 år sen något ens stod där
Damerna, menar han. Diffen räknar kubb, frisbee och dylika sporter så då kan man väl om man vill räkna damerna. Kul att de vann men byter cupguldet mot tre raka innan uppehållet.
Hammarby är så otroligt mycket mer än fotboll. Brukar reflektera över det ibland när jag ser supportrar till klubbar som bara finns representerade i en sport. Ofta har dessa supportrar helt andra favoritklubbar i andra sporter, och då förstår jag att blir det svårt att förstå vad som avsågs ovan.
Dagen är äntligen här, dagen som är en stor svart fläck i alla Solnaiters kalender, den stora råttslaktardagen, knullaftnar i all ära men att knulla dom efter slakten får anses lite för grovt, dom får åka hem svanslösa i den svartgula bussen
Hammarby är så otroligt mycket mer än fotboll. Brukar reflektera över det ibland när jag ser supportrar till klubbar som bara finns representerade i en sport. Ofta har dessa supportrar helt andra favoritklubbar i andra sporter, och då förstår jag att blir det svårt att förstå vad som avsågs ovan.
Det blir skevt snacka bragder i andra sporter i ett fotbollsforum.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!