Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Skojar du? Vi ska krossa Chelsea... helt jävla sinnessjukt irl, jag är på bristningsgränsen här.. Efter Une fuckar upp så tar vi det, jag har tillomed ok från tanten att det här är större än familjeangelägenheter... Det här är sinnessjukt på riktigt!
Aa, som sagt, jag tippar på hatten åt er och gratulerar hur mycket det än tar emot. Det säger väl en hel del om matchens dignitet att jag faktiskt orkade titta på hela matchen. Det kommer onekligen bli jobbigt för oss att toppa detta och jag har redan börjat förbereda mig mentalt för att behöva höra om denna jävla matchen i flera år framöver.
Jag skrev för övrigt i matchtråden redan innan matchen börjat att jag trodde det kunde bli stolpe in för er idag och prickade ganska rätt. Rinne räddade dock ert skinn onödigt många gånger trots att ni spelade med en man mer i princip hela matchen. Mot Chelsea tror jag nog det kommer ta slut för er. Chelsea är ett A-lag i en C-turnering och 10x allt ni mött hittills på alla sätt och vis. Vinner ni den kan vi nog på allvar prata om den största bragden i svensk fotboll på klubblagsnivå någonsin. Rapid Wien är liksom ett lag som inte ens vunnit den inhemska ligan på 18 år, medans Chelsea vann Champions League 2020.