2025-04-17, 21:17
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hur är det tänkt?
Det är väl bara att gå in och kolla på hemsidan.

Vår ekonomi är ju inte topp men inte alarmerande och det är ju tanken med svarta massan.

Bra grej förövrigt med massan. Djurgården försökte med samma grej men fick knappt några pengar men vet inte om Bajen försökt samma?
Citera
2025-04-17, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Jag vet att du bara vill vässa och ventilera, men Boudah gör det fan bra från bänken de inledande 3. Hockeyassist på Strands kandidat till årets mål mot blåvitt, visst man kan ifrågasätta "nödvändigheten" av ett 4-0-mål, men jag gör ju hellre 4-0 än inte också. Dessutom att måla i ett derby och definitivt avgöra är ändå ett helt okej anfallsspel från bänk.

Tillägg: Boudah har ju även varit på Junior/Pavle-manövern och nött bottenlag/Superettan och kommit tillbaka starkare. Gjorde väl ett par kassar i VSK förra året?

"Floppen" Paulos ser f.ö. också bra ut i spel och har många poänggivande passningar (hockeyassist mot ifk göteborg och en assist mot dif vid 1-0).

Solna är en Bangura från SM-Guld, Guidetti är på Obolo-nivå. Visst, tråkiga gnaget är ju deras DNA, men det är vad det är.
7 mål på en HALV säsong i Västerås, så en av de bästa målskyttarna i Allsvenskan förra säsongen räknat per match spelad.
Citera
2025-04-17, 22:17
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
7 mål på en HALV säsong i Västerås, så en av de bästa målskyttarna i Allsvenskan förra säsongen räknat per match spelad.

Han gjorde fem mål i Degerfors också.
Citera
2025-04-17, 23:23
Medlem
Enterprises avatar
Jaha, man får väl lov att gratulera Diffen som tog chansen när man bjöds på idiotutvisning av Rapid.
Helvetesveckan slutade till sist i dur. Kudos. Den i tråden bespottade Gulliksen var avgörande, en kille jag tror kan blomma ut i mindre skitnödig miljö.
Senast redigerad av Enterprise 2025-04-17 kl. 23:29.
Citera
2025-04-17, 23:36
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Bra grej förövrigt med massan. Djurgården försökte med samma grej men fick knappt några pengar men vet inte om Bajen försökt samma?
Jag kan sympatisera med tanken bakom DSM, men vore bättre om AIK samtidigt avnoterades från börsen.
Citera
2025-04-18, 00:28
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Solna har ingen offensiv spelidé!
Grattis.
Citera
2025-04-18, 00:57
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Skojar du? Vi ska krossa Chelsea... helt jävla sinnessjukt irl, jag är på bristningsgränsen här.. Efter Une fuckar upp så tar vi det, jag har tillomed ok från tanten att det här är större än familjeangelägenheter... Det här är sinnessjukt på riktigt!
Aa, som sagt, jag tippar på hatten åt er och gratulerar hur mycket det än tar emot. Det säger väl en hel del om matchens dignitet att jag faktiskt orkade titta på hela matchen. Det kommer onekligen bli jobbigt för oss att toppa detta och jag har redan börjat förbereda mig mentalt för att behöva höra om denna jävla matchen i flera år framöver.

Jag skrev för övrigt i matchtråden redan innan matchen börjat att jag trodde det kunde bli stolpe in för er idag och prickade ganska rätt. Rinne räddade dock ert skinn onödigt många gånger trots att ni spelade med en man mer i princip hela matchen. Mot Chelsea tror jag nog det kommer ta slut för er. Chelsea är ett A-lag i en C-turnering och 10x allt ni mött hittills på alla sätt och vis. Vinner ni den kan vi nog på allvar prata om den största bragden i svensk fotboll på klubblagsnivå någonsin. Rapid Wien är liksom ett lag som inte ens vunnit den inhemska ligan på 18 år, medans Chelsea vann Champions League 2020.
Citera
2025-04-18, 08:39
Medlem
mishimas avatar
Som sagt, nu får AIK värsta drömläget i sitt derby.
Citera
2025-04-18, 08:43
Medlem
Valvantos avatar
Säsongens första torsk kommer idag, det är jag inställd på sedan innan omgång 1. Våra tre första matcher har vi mött mittengäng, nu kommer första toppkandidaten på bortaplan. Hellberg hintar om rotation för första gången, gissar det skulle kunna vara Pinas och Abraham ut till förmån för Strand och Boudah.
Citera
2025-04-18, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Som sagt, nu får AIK värsta drömläget i sitt derby.
De hade redan drömläge. Djurgården är hela stadens knulldocka, både på plan och läktaren.
Citera
2025-04-18, 10:26
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag kan sympatisera med tanken bakom DSM, men vore bättre om AIK samtidigt avnoterades från börsen.
Håller med. Nu har vi ju denna grej också https://aikfotboll.se/nyheter/agent-12-supporterdrivet-insamlingsinitiativ-2025-04-04

Vackert att vi tar tag i saker som föreningsmedlemmar och inte sitter i Växjö och bubblar om klass utan att bidra.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2025-04-18, 10:28
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Håller med. Nu har vi ju denna grej också https://aikfotboll.se/nyheter/agent-12-supporterdrivet-insamlingsinitiativ-2025-04-04

Vackert att vi tar tag i saker som föreningsmedlemmar och inte sitter i Växjö och bubblar om klass utan att bidra.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Vad hände med Agent 03?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in