Detta går hon med på.
Men sen efter ett tag så låter det på henne som att hon gjort slut med mig för ett halvår sedan, och att vi aldrig mer kommer att bli tillsammans.
I samma vända så ser jag att hon dreglar över en killkompis bara överkropp på en video på YouTube.
Jag konfronterar henne med det, ledsen, besviken samt förbannad och frågar henne hur fan hon kunde göra så?
Men hon svarar helt kallt att hon får göra precis vad hon vill då vi inte är tillsammans, dessutom tyckte hon faktiskt att han var läcker.
Vid denna stund förstår jag att hon bara ville hämnas på mig.
Jag ber henne att sluta flörta med dendär killen, då jag vet att han har tjej.
Jag ville inte att hon skulle förstöra några andras förhållande pga att hon är sur på mig.
Hon tyckte dock att hon kunde skriva så för att hans tjej ändå aldrig skriver sånt till honom.
Men menar att hon ändå inte ville ha honom utan bara såra mig.
Vid detta laget är jag så jävla förbannad och ledsen att jag bara vill att hon ska försvinna, eller dö någonstans.
Men efter ett par dagar så försöker jag se saker från ett annat perspektiv.
Jag pratar med henne igen, och jag säger att jag förlåter henne för all skit hon någonsin gjort för att såra mig, och ber henne att försöka göra samma sak tillbaka.
Att vi ska hitta tillbaka till varandra igen.
Hon nämner då att hon inte vill ha någon just nu, hon vill vara ensam.
Vi 'kanske' kan bli tillsammans igen, om ett år eller fyra (ja hon sa faktiskt fyra, det var jag som bad om ett..).
Jag tyckte det var riktigt dåligt av henne att begära att jag skulle vänta på henne i flera år, för hon menade det att hittar jag någon annan under denna tiden så älskade jag henne inte.
Själv tyckte jag att det var svinigt av henne att tycka att jag skulle leva på ett kanske i flera år.
Vad ska jag ta mig till om jag väntar på henne i två år och hon säger 'nae jag vill inte ha dig.'?
Jag ber henne då, att om hon nu inte vill ha någon annan, att vi ska ta en paus från varandra i ett år, men leva som om vi fortfarande vore tillsammans, dvs inget flörtande med andra, för att sedan se om vi kan fungera om ett år.
Hon går med på detta.
Men någon vecka senare så kläcker hon ur sig att hon kan inte låta mig hållas och vänta på något som säkert inte blir av, och hon vill inte leva under några bestämmelser (alltså att vi skulle ha paus och inte få flörta med andra, tolkade jag det som).
Jag tyckte det var dåligt, och jag sa det, att det är känslokallt att låta mig ryckas i fram och tillbaka sådär, jag kände mig som en gammal leksak för att vara ärlig.
Sedan dess har hon varit känslokall och taskig somfan, jag får inte uttrycka mig som jag vill på msn, jag får inte säga hur jag tycker, känner eller tänker.
Tillslut tröttnar jag, och skriver till henne såhär-
"ville bara upplysa dig om att jag tar bort dig från msn nu då du är så omogen att du inte kan ta bort mig bara för att jag bad dig göra det.
jag vet inte vad det är som har hänt, men du har blivit en blandning av xxx och xxx. (ett par väldigt själviska människor)
vilket är synd, för jag älskade och saknade den gamla xxx som visste vad kärlek var och behandlade människor på ett fint och omtänksamt sätt.
men sålänge du är nöjd med din förändring så go for it, men jag känner det att jag blir bara besviken och deprimerad av det och vill bara lämna allt skit bakom mig.
jag kommer aldrig glömma dig och kommer nog alltid älska dig, jag kan inte se på nån tjej på samma sätt som jag har sett dig på, och förlusten av dig har påverkat mig på alla känslomässiga plan jag äger.
jag kommer sakna det vi hade.
men jag har insett nu att den xxx som jag ville ha tillbaka är död och begraven.
uppskattar om du lämnar mig ifred nu, jag får helt enkelt ställa om mitt liv och acceptera att det inte finns någon i nuläget som uppskattar, respekterar och älskar mig för den jag är.
och var inte orolig, från och med idag ska jag gå utan ringen och det halva hjärtat jag fick från dig, byta bakgrundsbild på telefon och dator, rubbet.
du är helt och hållet fri från mig och jag tänker inte försöka ta tillbaka dig.
du vill uppenbarligen inte ha mig, och jag älskar en död xxx.
ha det bra, och jag önskar dig all lycka med lärarutbildningen och det.
har aldrig velat se dig olycklig, snarare tvärtom, så jag är ärlig när jag önskar dig lycka till
hejs".
Hon skrev aldrig något tillbaka, och har inte hört något från henne sedan dess, dock var det ju bara en vecka sedan ungefär..
Grejen är det att jag älskar henne så jävla mycket, jag tänker på henne jämt, och vill bara dö när jag vet att hon ser mig som en otrogen jävel när jag inte ens skulle komma på tanken att vara otrogen.
Hon är mitt liv och jag bokstavligt talat kysser marken hon går på, hon är precis allt jag lever för.
Jag har inte förmått mig att ta av mig ringen, för den står för allting som jag känner och står för.
Jag, en människa som förut saknade all form av mänsklighet och inte kunde säga något privat, tog steget och friade till min älskade, mitt i en snöstorm på det högsta trappsteget till konstmuséet i Göteborg.
Jag har varit beredd att göra allt för henne, dö för henne, bli muslim för att blidka hennes far, lära mig arabiska, skaffa jobb vid sidan om skolan för att tjäna pengar, verkligen ALLT.
Jag kan inte föreställa mig ett liv utan henne, hon var min bästa vän, och den enda som jag verkligen älskar och kan säga "jag älskar dig" till.
Jag har ingen sexuell lust längre, för jag blir bara deprimerad när jag tänker på att min älskade inte vill ha mig mer.
Min musik saknar själ och jag kan inte längre skriva alster för jag har förlorat all min inspiration.
Så vad ska jag göra?
Jag tror inte att jag någonsin kommer komma över henne.
Jag såg en framtid med egen lägenhet, barn, rubbet.
Nu ser jag ingenting.
Om hon nu älskade mig så skulle hon väl förlåta mig, eller?
Var det så oförlåtligt det jag gjorde?
Hon ville bara ha mig kvar som vän, men jag sa det till henne att jag kunde inte leva så.
I fem år levde jag som hennes bästa vän och hjälpte henne med hennes killproblem, även fast det krossade mitt hjärta.
Jag vill bara se henne lycklig.
Alla andra killar hon har haft betedde sig som svin och på ett eller annat sätt var otrogna.
Så jag förstår att hon reagerar starkt mot det jag skrev.
Men jag VET ju att jag inte är som dem.
Jag skulle kunna göra henne lycklig...
Borde jag ta kontakt med henne igen efter en tid, eller ska jag bara släppa henne för gott?
Kommer hon må bättre om jag aldrig mer hör av mig?
Jag lever hellre ett liv i olycka än att förpesta hennes liv..
Förlåt för ett långt inlägg, men jag vet inte var jag ska skriva det annars.
Jag saknar henne så fruktansvärt