Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Peanut
Blöder totalt inombords. Träffade mina 2 bästa vänner ihelgen, som jag inte sett på 2 månader, och inte ens då kunde jag jag koncentrera mig ordentligt. Oavsett vad vi satt och pratade om så svävade jag iväg och tänkte på henne. Hela tiden..! Med vårsolen i ryggen tog vi en 3h's promenad runt Hammarby Sjöstad, vi pratade om ett specifikt ämne i 3, TRE jävla timmar, och jag inte den blekaste om vad som sades.
Det där känner jag igen. Hamnade av någon märklig anledning på tekniska museet i helgen och jag minns fasiken ingenting av det. Väl investerade 95kr för inträde. Det kan inte varit specielt roligt för mina kumpaner som var med mig då jag lär ha varit minst sagt fåordig. Mm, va?, aa, precis, aha, okej, mm, ehh aa
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Peanut
Så fan heller! Det där var den endorfinlöse Mr.Peanut som talade innan. Med ett träningspass i ryggen och flera vackra flickor som log åt mig i löpspåret finns det en helt annan styrka att sätta emot.
Precis som aeon skriver här ovanför så riskerar processen att börja om igen vid nytagen kontakt. Måste vara stark. Måste klara det här. Har bara mig själv att luta mig mot.
1 mil på 1h och 19min, gick du eller?

Skämt åsido..
Borde också ta mig ut i löpspåret ikväll och det där damer i löpspåret låter ju mer än trevligt. Alltid varit fascinerad av de som raggar upp kvinnor på gymmet. Kanske blir någonting för mig.
Snart börjar den psykologiska krigsföring visa resultat för oss. Då är det du och jag som är de lyckliga, Mr.Peanut.