• 2
  • 3
2025-02-27, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Hej, jag har en vldigt allvarlig Epilepsisjukdom som gr att jag i stort sett kan f ddliga krampanfall nr som helst! Och som det ser ut nu s r jag tvungen att ta 6 - 7 mediciner mot detta men jag fr fortfarande runt 3 - 4 anfall i veckan och vissa av dom har tidigare varit spass kraftiga att jag vid ett flertalet tillfllen har varit nra p att d Jag levde tidigare med min partner men hon dog tragiskt nog ca 3 veckor efter att vi hade gift oss av Epilepsi, dock en mycket lindrigare variant n den jag sjlv har. Och jag har tidigare anvnt Cannabis mot min Epilepsi vilket jag gjorde runt 2 - 3 gnger i veckan under ca 7 mnader och under den tiden hade jag inga anfall alls! Inte ens ett litet skallat Petit Mal dr jag typ bara blir lite snurrig i 1 - 3 min och tappar orden.

S jag undrar vart jag skall vnda mig fr att se om det gr att f detta utskrivet?
Epidyolex som enbart innehller CBD hjlper mig inte speciellt bra alls, s det bsta hade varit om jag kunde f detta utskrivet som vxtdelar som man Vaporizear.
Det skulle d ven hjlpa mig mycket bttre mot mina grova smnproblem samt min ngest och mina tvngstankar n att bara tugga en massa Bensopiller!

Vill ju helst inte att "farbror bl" kommer hem till mig och anklagar mig fr brott fr att jag frsker behandla min mycket allvarliga sjukdom vilket tyvrr redan har skett en gng tidigare.

Och vill heller inte framst som ngon fjantig pundare d jag nu har lagt allt sdant t sidan d jag och min partner blev troende tidigare.

/Mvh

Tycker verkligen det r sorgligt och sjukt att det som hjlper dig r totalolagligt i det hr landet nr det kommer frn en planta vem som helst kan odla. Hoppas det gr bra och att du hittar det du behver.
Citera
2025-03-28, 13:11
Medlem
Jag rstar p att det r mest oroliga ldre kvinnor som motstter sig en legalisering. Strsta Ja sgarna r dock yngre mn mellan 18-30.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in