2025-03-28, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uranaibaba123
Hur går det för dig nu när det har blivit narkotikaklassat?

Ja är ute på andra sidan nu, men fy fan va dålig jag blev. Ca 4 veckor med ångest deluxe och diverse fysiska symptom.
Citera
2025-03-28, 14:39
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Ja är ute på andra sidan nu, men fy fan va dålig jag blev. Ca 4 veckor med ångest deluxe och diverse fysiska symptom.

90% sitter i huvudet. När jag fattade det har jag kunnat sluta efter långa perioder med benso eller vad som helst utan den minsta tillstymmelsen till avtändning. Dock inte värt att knarka för man skjuter bara problemen på framtiden...

Grattis hur som helst att du är fri!
Citera
2025-03-28, 14:52
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:

Snyggt jobbat mannen! Utan hjälpmedel också?
Första veckan är inte alls rolig.
Citera
2025-03-30, 17:06
Medlem
Citat:

Kul att höra, bra gjort!
Citera
2025-03-30, 18:16
Medlem
Tips. När jag slutat har det inte funnits värre ångest-trigger än nikotin. Småsnusat i flera år utan varit någon grej men behövt lägga ner samtidigt som K. Om inte funderat på sambandet så lägg märke till hur du reagerar nästa gång du tar en prilla/cigg. Jag får krypande ångest direkt.
Du kanske är helt opåverkad, grattis.

Eftersom nikotin ger mig denna hemska effekt har det varit rätt enkelt att sluta…om man skall leta positivt.
Citera
2025-04-16, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tio1000
Tips. När jag slutat har det inte funnits värre ångest-trigger än nikotin. Småsnusat i flera år utan varit någon grej men behövt lägga ner samtidigt som K. Om inte funderat på sambandet så lägg märke till hur du reagerar nästa gång du tar en prilla/cigg. Jag får krypande ångest direkt.
Du kanske är helt opåverkad, grattis.

Eftersom nikotin ger mig denna hemska effekt har det varit rätt enkelt att sluta…om man skall leta positivt.

Du har rätt tror jag. Jag märkte samma men tillsammans med kratomet. Jag trodde först det var inbillning, men märkte det återkommande. Men så snart det kändes ok igen så provade jag igen...men bra att du blivit av med den ovanan också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in