Citat:
Ursprungligen postat av
Bamsesfriluftsliv
Så du föredrar status quo, förklätt under "sociala koder", som alla förstår är en eufemism för mycket snack och lite hockey.
Men ja, det är lättare att försöka avskriva min kritik som psykisk ohälsa, antar jag. Vad nu det har med saken att göra, för jag är tämligen säker på att du skiter lika mycket i min livskvalitet som jag din. Inget personligt.
Nja, du uttryckte dig mest tämligen bittert och uppgivet, därav min kommentar. Inget personligt, så klart.
Status quo? Nja, allt behöver väl inte vara svart eller vitt? Som jag uttryckt, gillar jag sanningssägare. Dock kan man ju torgföra sina åsikter på ett intellektuellt hederligt vis, utan att uppföra sig som en förstklassig clown som Allard. Det är nog tämligen få i fullmäktige som tar honom på allvar och hyser respekt för honom. Så, varför tar han den krångliga vägen istället för den enkla och uppför sig som om han han vore ett ämne för psykiatrin? Han inger som sagt varken förtroende eller seriositet på det vis han uppför sig. Varför rycker inte klumpedunsen Springare ut, och ber honom hålla sina hästar? Eller är det något i vattnet i Örebro?
De som tar sig någon vart inom politiken, uppför sig inte som Allard. Det finns det facit på.