2024-11-26, 20:26
Medlem
JohanSverkerssons avatar
"Moa", 30+ tycker det är svårt att hitta män som är män i storstaden och att spänningen är borta. Hon undrar om hon behöver börja rösta SD för att få tillgång till riktiga män.

https://www.podplay.com/sv-se/podcasts/trubbel-1211338/episodes/har-svenska-man-glomt-hur-man-knullar-445093595

Detta är välkänt sedan länge. Feminister har en syntax error. De gillar inte SD men måste erkänna att SD-män (och andra konservativa) är mer riktiga män och tydligen knullar bättre. Nu vet vi inte om Moa är feminist, men hon är iaf inte SD och troligtvis inte höger heller, då hon ser SD som något främmande men samtidigt nödvändigt eftersom vi SD-män har ett rykte att vara bättre män.

Gör biologin hos kvinnor att SD accepteras mer? De kan inte göra en man till en feminist, och sedan upptäcka att "hoppsan, det var visst inte kul, jag vill ha en mer traditionell normal och högerpopulistisk man."
Senast redigerad av JohanSverkersson 2024-11-26 kl. 20:34.
Citera
2024-11-26, 20:35
Bannlyst
Vad är det för män på vänsterkanten? Bidragsparasiter som röstar på sossarna (ej kapabla till att fungera i samhället) eller feminina män som röstar på miljöpartiet och blockerar trafiken på Essingeleden? (som även har Greta som poster i deras pojkkällare). Behöver inte nämna vänsterpartiets muppar som är radikala imamer och lågintelligenta hjon.

Klart man inte finner riktiga män på vänsterkanten, bör inte komma som en överraskning.
Citera
2024-11-26, 20:37
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huhaenihi
Klart man inte finner riktiga män på vänsterkanten, bör inte komma som en överraskning.

Nej, och det roliga är att de kvinnorna som röstar vänster själva fattar det.
Citera
2024-11-26, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Nej, och det roliga är att de kvinnorna som röstar vänster själva fattar det.

Det är ingen svår matematik, men det slutar med att dessa letar efter den rätta och väntar allt för länge (tills man tappar allt sitt värde på marknaden). Sen slutar det med att man skapar hat mot samhället och inser att man kommer förbli förevigat ensam.. Deprimerad, pillertorsk & crazy cat lady... man fortsätter bedriva sin vänsterextremism och har svårt att binda sig eller skaffa något seriöst. Rinse & repeat.

Sedan läser man snyfthistorier i media: "Mest ensamhets hushåll i hela Europa" (eller dylikt).. jamen tacka fan för det vänstermuppar
Senast redigerad av Huhaenihi 2024-11-26 kl. 20:45.
Citera
2024-11-26, 20:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huhaenihi
Vad är det för män på vänsterkanten? Bidragsparasiter som röstar på sossarna (ej kapabla till att fungera i samhället) eller feminina män som röstar på miljöpartiet och blockerar trafiken på Essingeleden? (som även har Greta som poster i deras pojkkällare). Behöver inte nämna vänsterpartiets muppar som är radikala imamer och lågintelligenta hjon.

Tja, jag ser mig väl som röd trots att jag har slutat rösta, en vanlig jävla knegare. Och det enda i din text som för övrigt skulle passa in på mig är väl att jag är lågintelligent.
Senast redigerad av halaltarzan 2024-11-26 kl. 21:29.
Citera
2024-11-26, 20:57
Medlem
Det har jag fått uttalat av kvinnor att det de säger sig uppskatta inte är samma sak som vad de går igång på. Det är lite märkligt att de är medvetna om det utan att dra några direkta slutsatser i övrigt.
Citera
2024-11-26, 20:58
Medlem
pn222jws avatar
Jag minns att en del överklassbrudar på 1980-talet sökte sig till skinheadsen i Gamla Stan.
Citera
2024-11-26, 21:08
Medlem
Hmm, så hon vill ha lågt begåvade män som är konspiratoriker och tror att jorden är platt, typ white trash. Män som inte tvättar händerna efter toabesöket. Män från banjoland.
Ja lycka till i livet.
Citera
2024-11-26, 21:17
Avslutad
If You Are Not a Liberal When You Are Young, You Have No Heart, and If You Are Not a Conservative When Old, You Have No Brain

Kvinnor vill inte ha pojkar, de vill ha män.
Citera
2024-11-26, 21:22
Medlem
UlfGullivers avatar
Din länk fungerar inte.
Citera
2024-11-26, 21:26
Medlem
Vad kvinnor i allmänhet tycker vet vi inte, det behöver man ett betydligt större underlag än en enda person för att kunna dra några slutsatser om.

Men denna tråd utgör en bra plattform för att diskutera Moas personliga åsikter.
Citera
2024-11-26, 21:31
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Hon undrar om hon behöver börja rösta SD för att få tillgång till riktiga män.
Hur skulle hennes partiröst leda till riktiga män?

Hon kanske bara lider av klent förstånd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in