2025-01-16, 17:02
Medlem
Vad består brottet medhjälp och obehörigt tillträde till skyddsobjekt av? Arbetade inte hon också på polisen?
Citera
2025-01-16, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsvarsadvokat
Arbetade inte hon också på polisen?

Vem har sagt det?

I alla fall: Ni som tycker att detta är okej och inte en big deal måste vara lite dumma i huvudet tror jag.

Man kan givetvis inte släppa in obehöriga in till ett skyddsobjekt, tänk om det är en kvinna som vill Polisen något ont och på så vis fått en polis att släppa in henne där i tron om att hon bara tycker det är spännande att knulla där.

Jag vet att hissen inte alltid går ända vägen upp på er Flashbackare, men snälla, försök ibland att tänka liiiite längre än bara: "öhöhöhöhö knulla på jobbet vafaaaaan det är väl ingen fara öhöhölhöhöhöhö".
Senast redigerad av Anonym555 2025-01-16 kl. 17:28.
Citera
2025-01-16, 17:38
Medlem
LostItToBostics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitnapjux
Snyggt, själv hade jag det gött när jag jobbade inom Handel.

Har du någon ledtråd om kvinnan?
VLT 250116:
"En kvinnlig journalist från Västerås åtalas för brott. Hon och en polis misstänks ha haft sex i en polisbil, inne på polishuset i Uppsala."

"Kvinnan som är från Västerås men numera bosatt på annan ort åtalas för obehörigt tillträde till skyddsobjekt. Hon vidgår händelseförloppet men förnekar brott, står det i åtalet från Uppsala tingsrätt."

Någon som har FuP?
Citera
2025-01-16, 17:38
Medlem
Tarkaszorulos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsvarsadvokat
Vad består brottet medhjälp och obehörigt tillträde till skyddsobjekt av? Arbetade inte hon också på polisen?

Tydligen inte eftersom hon(uppenbarligen)inte fick vara där.

Fö totalt omdömmeslöst agerande. Han hade väl bara kunnat ta med sig uniformen och ha sex med tjejen hemma hos sig själv istället? Vem fan hade brytt sig om det ens kommit ut?
Citera
2025-01-16, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LostItToBostic
VLT 250116:
"En kvinnlig journalist från Västerås åtalas för brott. Hon och en polis misstänks ha haft sex i en polisbil, inne på polishuset i Uppsala."

"Kvinnan som är från Västerås men numera bosatt på annan ort åtalas för obehörigt tillträde till skyddsobjekt. Hon vidgår händelseförloppet men förnekar brott, står det i åtalet från Uppsala tingsrätt."

Någon som har FuP?

Hon vet nog mycket nu, men Journalistiken tar vägar för att få fram information, borde nästan klassas som horeri detta
Citera
2025-01-16, 18:14
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Så jävla löjligt. Hur hett som helst juh för kjoltygen att göra det i en snutbil.
Citera
2025-01-16, 19:52
Medlem
Molekyl3ns avatar
Omid?
Citera
2025-01-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Vem har sagt det?

I alla fall: Ni som tycker att detta är okej och inte en big deal måste vara lite dumma i huvudet tror jag.

Man kan givetvis inte släppa in obehöriga in till ett skyddsobjekt, tänk om det är en kvinna som vill Polisen något ont och på så vis fått en polis att släppa in henne där i tron om att hon bara tycker det är spännande att knulla där.

Jag vet att hissen inte alltid går ända vägen upp på er Flashbackare, men snälla, försök ibland att tänka liiiite längre än bara: "öhöhöhöhö knulla på jobbet vafaaaaan det är väl ingen fara öhöhölhöhöhöhö".

Ja, kan ju om det är fel person bli minst lika olämpligt som när fängelsepersonal inleder relationer med de inlåsta.
Citera
2025-01-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cabernet
Ja, kan ju om det är fel person bli minst lika olämpligt som när fängelsepersonal inleder relationer med de inlåsta.

Exakt. Men folk här på Flashback har inte alltid tänkandet som främsta egenskap.
Citera
2025-01-16, 21:44
Medlem
Vem är kvinnan?

Måste kolla om det var värt det.
Citera
2025-01-16, 21:48
Medlem
Fram med namn och bild!!!!!!!
Citera
2025-01-16, 21:51
Medlem