• 1
  • 2
2024-11-24, 23:15
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna8908
Sjukt att de kan skriva ut "fel ingredienser". Förekommer inte när det gäller livsmedel och sånt. Ta hand om dig mä! 😁

Nej, det är ju därför man säljer det som "tårtdekoration" och inte som något ätbart. Det var samma visa med de första Spice-sorterna, de såldes som potpurri och beskrevs bara som en blandning av lagliga örter. Men som senare skulle visa sig vara spetsat med syntetiska cannabinoider.

Ett annat exempel är krypton som såldes som ett extrakt av kratom, men det var i själva verket spetsat med en laglig metabolit från tramadol.

Så det är inte första gången och säkert inte sista...
Citera
2024-11-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna8908
Tog 42 mg muscimol (i gummies) till mina 60 kg för några dagar sen i samband med dålig setting. Det är svårt att sätta ord på upplevelsen. Dessutom minns jag förmodligen inte allt.

I början var jag mest arg och trött. Minns att jag tog någonting att äta från köket och lade det på bordet brevid sängen. Allt efter det var hallucinationer. Efter en kort stund förlorade jag med andra ord kontrollen helt. Vaknade upp nästa dag (utan tröja) i min säng.

Enligt människorna jag var med betedde jag mig som en riktig pundare (skrek, kastade saker, dreglade etc). Fett awkward usch. Hur som helst... Här är en beskrivning av trippen:

1) Tuggar, tuggar å tuggar utan att känna någon smak. Blir extremt sugen på just någon slags smak och frustrerad över att jag tuggar i onödan. Blir förtvivlad. Accepterar till slut att mat inte smakar gott och går vidare till nästa dimension.

2) Känner mig tvingad (som av en högre kraft) att berätta om min sexuella historik och omoraliska handlingar för att ta mig till nästa nivå.

3) Ligger i nästa dimension med spya i käften. Mina anhöriga skriker och frågar sig om det är nödvändigt att ringa ambulansen. Vet ej om det är äkta eller fejk.

4) Börjar stöna och yla medans jag ligger i min säng. Har ryckningar i hela kroppen. Noll kontakt med verkligheten. Känner att någon kraft observerar mig uppifrån.

5) Är förvirrad och rädd. Allt blinkar vitt/svart från sekund till sekund. Under den vita sekunden är det skönt och den svarta oskönt. Den vita sekunden representerar skratt medan den svarta representerar apati. Vill nå det sköna vita men når inte riktigt enda fram.

6) Reser miljontals år fram i tiden där Gud ställer frågan ifall han finns eller ej. Svarar att han inte finns. Allt tyder på rätt svar. Till slut slår Gud ihop sig till en klump i rymden och påstår att universum är ett skämt och att mitt svar stämmer. Hoppas på ett evigt skratt... Därefter kommer en halv sekund där det riktiga svaret uppenbarar sig.

7) Gud finns och han driver med mig. Mitt straff blir att jag blir dömd till "det svarta" förstärkt med flera miljoner. Inser även att jag kommer behöva gå tillbaka i tiden och leva om allas liv (både djurs och människors) utan vetenskap att jag i slutändan kommer hamna i helvetet och känna oändlig smärta för all evighet. Känner den värsta förtvivlan och skräcken i mitt liv. Här hör jag också hur Gud skrattar (som åt sig själv).

8) Då går jag runt i cirklar i mitt kök och inser att jag är Gud. Tittar mig själv i glasrutan och ler. Alla andra existerar inte och det är jag som är kärnan i skämtet. Känner ingen lättnad utan snarare skräck och ångest, dock mindre än innan. Vill bara försvinna för att inte längre känna dessa känslor. Dock fortsätter jag gå runt i cirklar i panik.

9) Inser att alla är 1. Nyckeln till att ta sig till nästa dimension är att älska mina föräldrar/alla människor och inse att de är en del av mig (1+1+1=3).

10) Efter att ha nått insikten om kärlek och siffran 3 blir jag äntligen 1 med universum/"Gud". Jag färdas som ett lila sträck framåt i tiden och skapar ny tid och nytt universum.

När jag vaknar är jag helt utmattad. Har fortfarande inte processat trippen. Var det Gud som talade till mig? Var detta det undermedvetna (rädslor, ideal osv)? Mår skit nu iaf. Rekommenderar ingen att trippa med såpass dålig setting.

Synd att du hade en så pass dålig upplevelse, men honestly så måste du läsa andras tripprapporter och upplevelser, då hade du vetat att endast EN (8mg, dock så är det inte 8mg obviously) gummy nog för att vissa ska hamna i egodöd/trippa hårt, du tog en jääkla massa mer än det, förmodligen varför du fick denna reaktion. Var smartare nästa gång och läs på andras upplevelser och vad för specifik brand dom köpte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in