2024-11-23, 16:48
Medlem
Hej!

Jag är en kille och var nyligen på en fest där jag drack en hel del. Under fyllan hände något oväntat – jag hade sex med en nära kompis som också är kille. Jag har alltid varit intresserad av tjejer och ser inte mig själv som gay, men det som hände har fått mig att fundera.
Sen har vi haft sex en annan gång efter det utan alkohol inblandat kändes bra och mysigt.
Är det här något som händer andra också? Är det vanligt att sådant sker när man är full, även om man inte ser sig själv som homosexuell? Jag skulle gärna vilja höra andras erfarenheter eller tankar kring detta.
Händer det bland tjejer med eller mer vanligt för killar?
Senast redigerad av damon7746 2024-11-23 kl. 17:39.
Citera
2024-11-23, 16:49
Medlem
Du är bög.
Citera
2024-11-23, 16:51
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Hur ska man annars veta om man är strejt? No homo.
Citera
2024-11-23, 16:56
Medlem
liten.igelkotts avatar
Jag har varit med om motsatsen eller vad man ska säga. Jag har en nära tjejkompis som är lesbisk men för flera år sedan hade vi sex på fyllan.
Citera
2024-11-23, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av damon7746
Sen har vi haft sex en annan gång efter det utan alcohol inblandat kändes bra mysigt även den gången.

Menar du allvar när du säger att du är heterosexuell eller försöker du vara rolig och trolla på nått sätt?
Citera
2024-11-23, 17:11
Medlem
proconsuls avatar
Du är bisexuell, inte hetero. För en heteroman är tanken på sex med en annan man avtändande.
Citera
2024-11-23, 17:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du är bisexuell, inte hetero. För en heteroman är tanken på sex med en annan man avtändande.
Så behöver det inte vara. En heteroman tänder inte på män, men behöver inte bli avtänd av tanken.
Citera
2024-11-23, 17:36
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Så behöver det inte vara. En heteroman tänder inte på män, men behöver inte bli avtänd av tanken.

Om man inte tänder är man väl avtänd, eller?
Citera
2024-11-23, 17:38
Medlem
franges avatar
Ändra i rubriken, ni är inte heterosexuella om ni bögar med varandra. I synnerhet inte om ni aktivt väljer att böga när ni är nyktra - tadaaaa - ni är bögar. End of story.
Citera
2024-11-23, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Om man inte tänder är man väl avtänd, eller?
Nej. Om man är oberörd av något så är det varken tändande eller avtändande.
Citera
2024-11-23, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Hur ska man annars veta om man är strejt? No homo.

På samma sätt som du vet att bajs inte är något man skall äta. Man bara vet, man behöver inte stoppa det i munnen.

TS är bög.
Normala män tycker det är äckligt att vara nära en annan kille på det sättet.
Citera
2024-11-23, 17:50
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Nej. Om man är oberörd av något så är det varken tändande eller avtändande.

Ok. Fast jag är rätt säker på att man som hetero finner tanken på att suga kuk avtändande och inte inom avdelningen "oberörd".

-Nu ska du suga den här kuken, vad känner du inför det?
-Tja, det spelar ingen roll. Jag kan göra det eller inte göra det. Jag är oberörd.

Är det så du funkar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in