2024-11-21, 20:05
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Så då är det okej för dig om jag knullar din femtonåriga dotter i röven? Lagen är tydlig, hon är byxmyndig.

Om det är så att min 15 åriga dotter som har en bra uppväxt med god självsäkerhet vill bli rövknullad av en man så har väl jag som pappa inte med det att göra.

Lägger du dig i vem din dotter släpper in i sitt rövhål för sexuell njutning? Det lät fan i mig creepy as fuck.

Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Tvivlar, på att detta är speciellt diplomatiskt snart av Förenade Arabemiraten, de har många från GB som bor och jobbar där

Eftersom de normalt ser negrer som skräpmänniskor utan direkt värde så tänker de nog att England också ser negrer som något med andrahandsvärde som ingen riktigt bryr sig om och förväntar sig nog inte att det ska bli så mycket pip från England gällande negern. Samtidigt så inser de värdet i att markera att om du är neger och klämmer på tjejer på det sättet i deras land så får du betala med halva ditt liv...typ.
Senast redigerad av kalkryggar 2024-11-21 kl. 20:07.
Citera
2024-11-21, 20:10
Medlem
Det finns en bisarr detalj som framkommer i TS länk, nämligen att flickan ifråga också kommer från London och att det är hennes mamma som har anmält pojken till polisen. Det får man väl ändå tycka vara lite drastiskt.
Citera
2024-11-21, 20:16
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Hur kan du blanda ihop Iran med Dubai? I Dubai är det 18 års gräns för giftemål.
Ja det har jag nog gjort.
Citera
2024-11-21, 20:26
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Så då är det okej för dig om jag knullar din femtonåriga dotter i röven? Lagen är tydlig, hon är byxmyndig.

vet inte vilket som är värst - att du outar dig själv som pedofil för alla på flashback eller att du försvarar en neger.
Citera
2024-11-21, 20:54
Medlem
bearss avatar
Eftersom det enbart skapar lidande utan att motverka lidande, är det givetvis fel.
Citera
2024-11-21, 20:56
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Lagen ska följas förstås. Har man synpunkter på dess rimlighet får man kritisera den på ”hemmaplan” och välja ett annat semestermål. Det vore högst osnyggt om Dubais regering tog något slags diplomatiskt hänsyn och lade sig i rättsväsendets beslut.
Kanske han kan få till en överflyttning till ett engelskt fängelse.

Typiskt BBC...
"prison sentence of 6 months or longer" blir "could warrant 20 years in prison "

Citat:
Consensual sexual relationships between a man and woman outside marriage are generally legal if both are aged 18 or over. This includes extra-marital sexual relationships. However, if either person’s spouse or parent/guardian files a criminal complaint, both parties of an extra-marital consensual relationship can get a prison sentence of 6 months or longer.

If a person aged 18 or over has a sexual relationship with a person aged 17 or under, they will be prosecuted for having a sexual relationship with a minor. If both people are aged 17 or under, they will both be prosecuted but punishment is likely to be limited to a caution, parental supervision, judicial supervision, professional training or psychiatric treatment.
Citera
2024-11-21, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Det finns en bisarr detalj som framkommer i TS länk, nämligen att flickan ifråga också kommer från London och att det är hennes mamma som har anmält pojken till polisen. Det får man väl ändå tycka vara lite drastiskt.

Ja hon tycker säkert inte om att hennes dotter har träffat den här killen men hemma i England/London kan dom inget göra då det inte är olagligt men i Dubai går det då samlaget hände där så morsan såg väl sin chans att bli av med smutset som befläckat hennes dotter.
Citera
2024-11-21, 21:22
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSilverdufva
Åker man på semester till Dubai kan det vara klokt att förhålla sig till deras regelverk precis likt vi önskar att våra gäster som kommer hit förhåller sig till svensk lag.

Britter brukar tro att deras regelverk gäller även när de besöker andra länder. Hårt men rätt.
Håller med. Så är det. Övriga i tråden borde sluta grina som bortskämda, hycklande barn.
Citera
2024-11-21, 22:46
Medlem
Flickan har strikta föräldrar, hon var tvungen att smyga med att hon träffade den här killen. Jag misstänker att hennes föräldrar är konservativa muslimer, kanske tom från UEA. Mamman väntade med att göra en polisanmälan tills hon och dotterna var hemma i London igen -annars hade även dottern fängslats för sex utanför äktenskapet. Så mamman visste mycket väl vad hon gjorde. Så rått agerat.

Mamman hittade bilder och meddelanden i dotterns telefon som bevisar att de varit sexuellt aktiva med varandra och överlämnade dessa till polisen i Dubai.

Själv turistar jag inte i såna här länder.
Citera
2024-11-21, 23:27
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Flickan har strikta föräldrar, hon var tvungen att smyga med att hon träffade den här killen. Jag misstänker att hennes föräldrar är konservativa muslimer, kanske tom från UEA. Mamman väntade med att göra en polisanmälan tills hon och dotterna var hemma i London igen -annars hade även dottern fängslats för sex utanför äktenskapet. Så mamman visste mycket väl vad hon gjorde. Så rått agerat.

Mamman hittade bilder och meddelanden i dotterns telefon som bevisar att de varit sexuellt aktiva med varandra och överlämnade dessa till polisen i Dubai.

Själv turistar jag inte i såna här länder.

Framgår inte om mamman väntade. Det står att
Citat:
After returning home and seeing pictures and chats, the girl's mother reported the relationship to Dubai police

Dottern var bara 17 och får inte gifta sig i någon av länderna.
Sex utanför äktenskap är okej där.

Bådas föräldrar hade inte stenkoll på barnen...
Citera
2024-11-21, 23:34
Medlem
Hade mamman gjort polisanmälan i Dubai, så hade polisen häktat även flickan.
Citera
2024-11-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Skrämmande. Läste jag rubriken så kände jag hur fel det här var. Sedan gick jag in på länken och såg bilden och kände helt sonika att.. Till trots förtjänar han nog det.

Jag är idag, 2024-11-24, en fullblodsrasist. Jag blev så påverkad av vänstern och deras lögner att det gjorde mig till denna hatiska människa. Och oja, jag som liten var bedårande och full med kärlek på tidigt 60-tal - med bara vita gelikar.

Buhu det är andra personers fel att jag känner/gör/är.som jag är idag. Du låter som en whitetrash

OnT: svårt att hålla koll på alla lagar överallt när man är 18 fyllda, stressigt att vara förälder till en tonåring
Senast redigerad av imnotyourdude 2024-11-21 kl. 23:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in