Citat:
Ursprungligen postat av
damn-2013
Om man kollar på j’s journaler från ”sjukhusområdet” (”omnejd för närliggande insatser”) så bör man hitta väldigt mycket intressant information bara där samt enligt hennes egen utsago har T varit våldsam mot J , låst ut henne på balkongen bla, ”spionerat” på henne med bla kamera och varit extremt kontrollerande , även detta har polisen meddelats om , och ett kort tag innan j’s försvinnande talade hon om detta för andra personer. låter som sagt helt orimligt att hon legat i skogen hela tiden och att de låtit h*n gå på fri fot, allt den människan gör är skryta om att h*n gillar att skjuta i skogen och att h*n är i skogen väldigt mycket, inte kort efter hennes försvinnande flörtade h*n med andra tjejer och verkade inte särskilt brydd.
Lurigt, minst sagt! Han blev ju tillsammans med en M*tild* bara en månad eller så efter J försvann. Bara det tycker jag är konstigt. Han är skum och alltid varit, men att han skulle döda någon har jag inte trott. Dock kan människor full i droger gå över sina ”gränser”. Har för mig att han varit kontrollerande i tidigare förhållanden också.