2024-12-01, 15:37
Medlem
Fick texten från en artikel i ÖA skickad till mig:

Citat:
– Det som allting handlar om är ju att en förtroendevald i vårt parti har haft sex i regionens hus. Det måste komma fram, sa Ing*la K*rh*nen, Sjukvårdspartiets ordförande, inför det informella medlemsmötet på onsdagskvällen.

– Min åsikt är absolut att det är allvarligt om en förtroendevald har sex på sin arbetsplats – under sin arbetstid.

Tror det är från den här, kan inte läsa den själv eftersom den är bakom betalvägg: https://www.allehanda.se/2024-11-28/...ag-rostade-pa/

Är det inte Robbans tjej som den där kåta djäkeln hade sex med på toaletterna?

Två politiker som borde ha haft förstånd nog att behålla byxorna på blir avslöjade. Den ena hotas bort medan han blir ihop med den andra?!?!!! Kan man ana lite svartsjuka från Robban och lite avundsjuka från tanten?
Citera
2024-12-01, 20:15
Medlem
Där slog du huvudet på spiken 😂 Klart att det handlar om svartjuka.. Det roligaste är att det sägs att tjejen i fråga ( samma som Thunfors har synts i media med) alltså hon som hade en kärleksaffär med killen som fick sparken, skickade för några veckor sedan ett sms som avslöjade otroheten för dennes tjej. Snacka om att kasta sten i glashus.. Hon var ju nämligen själv gift när dom höll på.

Sen tycker jag att det känns lite skumt att man gör så efter så lång tid, hon har träffat en ny kille & är gravid med denne… Men vad vet jag, Thunfors kanske inte är en så trevlig hingst som han vill framhäva sig som..
Citera
2024-12-01, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ietthus
Där slog du huvudet på spiken 😂 Klart att det handlar om svartjuka.. Det roligaste är att det sägs att tjejen i fråga ( samma som Thunfors har synts i media med) alltså hon som hade en kärleksaffär med killen som fick sparken, skickade för några veckor sedan ett sms som avslöjade otroheten för dennes tjej. Snacka om att kasta sten i glashus.. Hon var ju nämligen själv gift när dom höll på.

Sen tycker jag att det känns lite skumt att man gör så efter så lång tid, hon har träffat en ny kille & är gravid med denne… Men vad vet jag, Thunfors kanske inte är en så trevlig hingst som han vill framhäva sig som..

Det är ett ytterst sjukligt beteende. Bara för att sabbat sin egen familj behöver man väl inte förstöra en annan? Sen när man tydligen inte får som man vill med den första så hoppar man rakt in i famnen på nästa. Tragisk figur. Stackars barn.
Citera
2024-12-01, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Therealtrump
Det är ett ytterst sjukligt beteende. Bara för att sabbat sin egen familj behöver man väl inte förstöra en annan? Sen när man tydligen inte får som man vill med den första så hoppar man rakt in i famnen på nästa. Tragisk figur. Stackars barn.

D*n*el har sabbat för sig själv väldigt bra. Sjukt att olika människor kan tycka synd om och försvara hans beteende. Bedra sin fru x flera med olika personer sedan ha mage att ljuga om det. Dessutom på arbetstid på arbetsplatsen som förtroendevald, med fler än en person. Inger inget vidare förtroende i min bok i alla fall.
Citera
2024-12-02, 05:50
Medlem
Citat:

Kan inte annat än hålla med. Frågan är väl om hon är lika psyk som Thunfors eller om han hjärtvättat henne grovt? Är det det första alternativet så passar de väldigt bra ihop!
Citera
2024-12-02, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3lephant
D*n*el har sabbat för sig själv väldigt bra. Sjukt att olika människor kan tycka synd om och försvara hans beteende. Bedra sin fru x flera med olika personer sedan ha mage att ljuga om det. Dessutom på arbetstid på arbetsplatsen som förtroendevald, med fler än en person. Inger inget vidare förtroende i min bok i alla fall.

Jag har inte försvarat någon. Självklart är det vidrigt gjort mot familjen. Men Araben satt i tv och grät ut över hur jobbigt allt var med Robert utan att behöva stå till svars för att hon bedragit sin man med minst en annan person. Så vi ska väl döma båda lika hårt?
Citera
2024-12-02, 14:44
Medlem
Citat:
Jag har inte försvarat någon. Självklart är det vidrigt gjort mot familjen. Men Araben satt i tv och grät ut över hur jobbigt allt var med Robert utan att behöva stå till svars för att hon bedragit sin man med minst en annan person. Så vi ska väl döma båda lika hårt?

Hon var väl ändå separerad? Rätt stor skillnad i min bok. Kommer definitivt döma D mycket hårdare.
Citera
2024-12-02, 15:41
Medlem
Citat:

Det inger heller inte något vidare förtroende med ett så pass hög politiker som Thunfors, som av ren svartsjuka hotar bort en anställd & politiker från dennes jobb & politiska uppdrag för att han haft en kärleksaffär med hans tjej innan de träffats. Rätt patetiskt faktiskt & väldigt olagligt.
Citera
2024-12-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TapetklistrarN
En rad nystartade konton. Samma ton och tempo. Jag tror det är samma obstinata skvallerkärring som driver de flesta
Denne D*nie* som vad jag förstår är ”personalärendet”, av sjukvårdspartiets hemsida att döma har han åtminstone också varit högt uppsatt politiker? Innan han fick sparken för kvinnoaffärer på kontoret dvs Vad vet vi mer där? Hur många kvinnor var inblandade och hur lyckades han med detta? Den obstinata skvallerkärringen här inne kan väl balansera situationen en aning.

Det må vara mycket skvaller i tråden men mycket av det som skrivs är dock sant. Med det sag var det minst två, det är väl inte så svårt att lyckas med om man har låg standard?
Senast redigerad av Therealtrump 2024-12-02 kl. 20:00.
Citera
2024-12-02, 19:59
Medlem
Citat:
Hon var väl ändå separerad? Rätt stor skillnad i min bok. Kommer definitivt döma D mycket hårdare.

Du ställer en fråga men utgår från ett svar du inte verkar ha? Ingen av dom var sparerade och båda var gifta med barn.
Tydligen vill du bara döma män hårdare.
Citera
2024-12-02, 20:15
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av TapetklistrarN
En rad nystartade konton. Samma ton och tempo. Jag tror det är samma obstinata skvallerkärring som driver de flesta
Denne D*nie* som vad jag förstår är ”personalärendet”, av sjukvårdspartiets hemsida att döma har han åtminstone också varit högt uppsatt politiker? Innan han fick sparken för kvinnoaffärer på kontoret dvs Vad vet vi mer där? Hur många kvinnor var inblandade och hur lyckades han med detta? Den obstinata skvallerkärringen här inne kan väl balansera situationen en aning.

Ha ha ha jävlar. Den ironin.

Roligt att ha 13 inlägg (inklusive detta) under 4 år och skynda sig in för att skvallra om någon helt okänd regionpolitiker och sätta sig på en högre häst än övriga i tråden

Kanske dags att starta en egen tråd om denna D*nie*? Då får du/ni båda se om den får finnas kvar och om Esmilee tycker det skvallrandet är lika förfärligt
Senast redigerad av Timratok 2024-12-02 kl. 20:18.
Citera
2024-12-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostofnorrland

Strunta i det nu och sen konsentrerar vi oss nu på Robert och hans påhitt.
Var han och d*ni*l bukisar med araben och därför ville han ha bort honom?

Ja dom är bukisar det verkar media ha bra koll på och då verkar det väl helt rimligt att tro att det skulle vara anledningen.
Senast redigerad av Therealtrump 2024-12-02 kl. 23:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in