• 2
  • 3
2024-12-05, 11:40
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Kan faktiskt inte alls se vad av mitt förslag som är implementerat. Ditt citat ovan ser ut så här

men borde med mitt förslag se ut så här:

och det när jag citerar Ulrik.Agren ser det ut så här:

[quote=Ulrik.Agren|90267478]

Men borde sett ut så här:

[quote=Ulrik.Agren|90267478]

Så jag förstår faktiskt inte alls vad ändringen består av :)

Nej - och jag medger här att jag inte alls är teknisk. Jag har förmedlat till de som begriper bättre än mig - och vidarebefodrat informationen om att ändringen skulle vara gjord. Så don't shoot the messenger

Jag har hojtat till internt om detta här.
Citera
2024-12-05, 11:48
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Nej - och jag medger här att jag inte alls är teknisk. Jag har förmedlat till de som begriper bättre än mig - och vidarebefodrat informationen om att ändringen skulle vara gjord. Så don't shoot the messenger

Skjuter inte dig. Meddelar bara att den som anlitat dig är en klant.
Citera
2025-02-03, 19:37
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel

Nu verkar det vara infört
Citera
2025-02-03, 21:42
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ja ta mig tusan, men det tog tid...
Citera
2025-02-03, 22:01
Medlem
fittanstickerframs avatar
Fan också, är det ditt fel Sven?

När jag klickar för att citera ditt inlägg så blir det:

Kod:
Citat:
Nu verkar det vara infört :D

Jaha, så får man inte göra. Uppenbarligen buggar det ur helt när man lägger citat i code-block. Nå ja, låt stå?

När man nu citerar blir det en tom rad i början av inlägget och svaret skrivs direkt efter sluttaggen för quote.

Jag som har OCD behöver ta bort den tomma raden högst upp och lägga till en längst ner. Tack för det…
Citera
2025-02-03, 22:09
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Fan också, är det ditt fel Sven?

När jag klickar för att citera ditt inlägg så blir det:

Kod:

Jaha, så får man inte göra. Uppenbarligen buggar det ur helt när man lägger citat i code-block. Nå ja, låt stå?

När man nu citerar blir det en tom rad i början av inlägget och svaret skrivs direkt efter sluttaggen för quote.

Jag som har OCD behöver ta bort den tomma raden högst upp och lägga till en längst ner. Tack för det…
Måste faktiskt erkänna att jag fick lite ocd-känsla själv också, men det gick snabbt över.

Men att det buggar ur när du lägger citat i code-block? Ja, jag vet inte om det låter som ett problem faktiskt
Citera
2025-02-03, 23:13
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Plötsligt händer det
Citera
2025-02-07, 15:01
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
[quote=slemhog|90946200]
Min tjej säger hon inte vill ha barn men har trots det gått med på haft oskyddat sex under lång tid och kör pullout metoden, några ggr har jag sarrat lite i henne endå av misstag.
Senaste 3-6 mån har hon börjat att ofta slingra om benen runt en i missionären och verkar mest vilja ha sex under ägglossning bara då hon blir en riktig jävla bitch.
Hon har sagt i generella termer att hon skulle vilja ha barn med mig om hon var yngre men vill inte ha några nu.

Hur ska man tolka detta?/QUOTE]

Kvinnor säger en sak, men menar alltid något annat.

Bered dig på att en vacker dag så får du besked kring ett faderskap.

Den biologiska klockan går inte stänga av, den styr kvinnor.
[
Och lik förbannat är det fortfarande folk som misslyckas med att använda citatfunktionen
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in