Citat:
Ursprungligen postat av
snuskfitta
Har du försökt backa med bilen? Det funkar ibland iaf på min bil.
Den har förmodligen frusit, hände mig en gång när jag drog åt handbromsen som vanligt, sedan blev det snö och minusgrader i två dagar.
Kom ingenstans.
Ringde assistans, han kom hit och bankade lite på bromsoken eller vad han nu bankade på. Genom fälgen. Det släppte efter ett tag.
Går förmodligen att göra själv.