Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Dumheter och trams.
Jag har inte hittat på ett dugg, utan gått på vad som är kutym för tjejer i den bransch hon arbetar i och det är psykiska bekymmer, självskadebeteende, drogmissbruk och självmordsförsök eller regelrätta självmord. Om du inte tror på mig så går det fint att studera vad före detta porrstjärnor som tagit sig ur misären har att säga om branschen och de trasiga människor som befolkar den.
Det finns personer med den sortens problem i porrbranschen, det förnekar jag inte. Jag ifrågasätter bara varför de som säger att de mår bra inte blir trodda. Sen är det ju känt att personer som vill lämna porrbranschen gärna vill distansera sig från den och det stigma det för med sig att ha jobbat i en sån bransch. Då är det lätt att skylla på att man tvingades på ett eller annat sätt. Våld, psykiskt tvång, självskadebeteende osv blir lättillgängliga ursäkter för att slippa skammen. Feminister står praktiskt taget utanför varenda porrklubb och delar ut lappar med tillgängliga ursäkter: kontakta oss om du har blivit utsatt för våld, har drogmissbruk osv. Varje sexarbetare som lämnar branschen och skyller på tvång är en seger för radikalfeministerna. De accepterar inte ens att det kan finnas någon annan förklaring till att man börjar i den branschen.
Se t ex på mysecretgarden352 och hans svar. Man kan ju börja misstänka att vi inte ens pratar om samma person. En kvinna med 101 sexuella kontakter, som själv säger sig ha haft sex frivilligt. Mysecretgarden352 och du menar att det är omöjligt.
Edit: secretgarden352 hette han visst. Inte mysecretgarden352.