2024-11-17, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Drogmissbrukare ? En person som missbrukar droger skadar sig själv och andra. Det finns inget skadligt i att ha frivilligt sex.
Om man blir utstött ur flocken ju fler partners man flexar vill jag nog påstå att man skadar sig själv.
Citera
2024-11-17, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Nja. Det kan man ju bara göra om man har anledning att tro att hon talar sanning. Det har man ju inte, om man känner till hur det gärna går för den typen av tjejer i porrbranschen och i sitt privata liv. Missbruk och psykisk ohälsa är snarare regel än undantag hos porrbrudar, men de sitter naturligtvis alla där och ler och påstår att de minsann vill bli pissade i röven av storkukade negrer allihop.

Det är avsevärt troligare att den här tjejen mår mycket dåligt än att hon skulle må mycket bra.

Med det sagt så kan man naturligtvis inte vara 100% säker på hur hon mår, från något håll. Jag går mest på hur jag sett verkligheten utveckla sig för porrtjejer man själv såg på som yngre man.
Det besynnerliga är att hon själv säger att hon mår bra. Hennes vänner säger att hon mår bra. Men så kommer moralpoliser och påstår att hon mår dåligt och har utsatts för trauma mm. Baserat på vad?
Citera
2024-11-17, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Om man blir utstött ur flocken ju fler partners man flexar vill jag nog påstå att man skadar sig själv.
Än en gång: hon säger att hon mår bra. Vem är du att hitta på att hon lider?
Citera
2024-11-17, 13:47
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Det besynnerliga är att hon själv säger att hon mår bra. Hennes vänner säger att hon mår bra. Men så kommer moralpoliser och påstår att hon mår dåligt och har utsatts för trauma mm. Baserat på vad?

Jag har redan förklarat för dig vad jag baserar det hela på. Läs om, läs rätt.
Citera
2024-11-17, 13:49
Medlem
GertBennys avatar
Hennes farsa om hon nu har någon, måste ju ha 24/7 Suicidewatch med en sådan dotter
Citera
2024-11-17, 13:50
Medlem
Citat:
Än en gång: hon säger att hon mår bra. Vem är du att hitta på att hon lider?
Även knarkare säger att de mår bra. Under ruset.

Det är livet utanför ruset som är bekymmersamt. Hur kan tanken inte ens sväva ovanför ditt huvud ibland?
Citera
2024-11-17, 13:52
Medlem
Citat:
Jag har redan förklarat för dig vad jag baserar det hela på. Läs om, läs rätt.
Jag har läst vad du skrivit. Du tycker dig ha rätt att hitta på att hon mår dåligt baserat på att en person som gör som hon gör måste må dåligt. Det är inte olagligt eller omoraliskt att ha sex. Inte en och en, inte med många. Vill du sedan hitta på att hon blivit våldtagen, drogats eller nåt annat för att det ska passa med dina förutfattade meningar så får det stå för dig.
Citera
2024-11-17, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Även knarkare säger att de mår bra. Under ruset.

Det är livet utanför ruset som är bekymmersamt. Hur kan tanken inte ens sväva ovanför ditt huvud ibland?
En drogmissbrukare är inte alltid påverkad. Han/hon har nyktra perioder. Vanligtvis säger han/hon då att drogmissbruket är ett problem.

Den här kvinnan säger att det inte finns några problem. Har aldrig sagt det och kommer sannolikt aldrig att säga det. Ändå fantiserar du ihop att hon bär på trauman. Baserat på önsketänkande.
Citera
2024-11-17, 13:56
Medlem
Jag bryr mig inte om kvinna. Om hon mår bra eller inte. Vi kan ändå ingenting göra att hon väljer tjäna enorma pengar på att ha sex med så många män som möjligt på kort tid.

Att enstaka personer är helt av en annan värld är förståeligt.

Det som är lite svårare att greppa är att hon så lätt hittar hundra män som ställer upp och att hon tjänar miljoner på att visa upp det.

För det innebär att denna knäppa typ av människa är inte ensam på långa vägar.

Vi lever i en värld långt bortom innehållet i en ding ding värld.
Citera
2024-11-17, 14:00
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Jag har läst vad du skrivit. Du tycker dig ha rätt att hitta på att hon mår dåligt baserat på att en person som gör som hon gör måste må dåligt. Det är inte olagligt eller omoraliskt att ha sex. Inte en och en, inte med många. Vill du sedan hitta på att hon blivit våldtagen, drogats eller nåt annat för att det ska passa med dina förutfattade meningar så får det stå för dig.

Dumheter och trams.

Jag har inte hittat på ett dugg, utan gått på vad som är kutym för tjejer i den bransch hon arbetar i och det är psykiska bekymmer, självskadebeteende, drogmissbruk och självmordsförsök eller regelrätta självmord. Om du inte tror på mig så går det fint att studera vad före detta porrstjärnor som tagit sig ur misären har att säga om branschen och de trasiga människor som befolkar den.
Citera
2024-11-17, 14:05
Medlem
Citat:
En drogmissbrukare är inte alltid påverkad. Han/hon har nyktra perioder. Vanligtvis säger han/hon då att drogmissbruket är ett problem.

Den här kvinnan säger att det inte finns några problem. Har aldrig sagt det och kommer sannolikt aldrig att säga det. Ändå fantiserar du ihop att hon bär på trauman. Baserat på önsketänkande.
Du kan kalla det önsketänkande hur mycket du vill, du vill bara intala mig att hela världen kommer att skifta åsikt så detta ska anses vara normalt. Det kommer dock aldrig hända. Sexmissbrukare är (och förblir) en ängslig bunt självplågare som behöver konstant bekräftelse för att inte ta till sömntabletterna en sista gång.
Citera
2024-11-17, 14:08
Medlem
Citat:
Dumheter och trams.

Jag har inte hittat på ett dugg, utan gått på vad som är kutym för tjejer i den bransch hon arbetar i och det är psykiska bekymmer, självskadebeteende, drogmissbruk och självmordsförsök eller regelrätta självmord. Om du inte tror på mig så går det fint att studera vad före detta porrstjärnor som tagit sig ur misären har att säga om branschen och de trasiga människor som befolkar den.
Det finns personer med den sortens problem i porrbranschen, det förnekar jag inte. Jag ifrågasätter bara varför de som säger att de mår bra inte blir trodda. Sen är det ju känt att personer som vill lämna porrbranschen gärna vill distansera sig från den och det stigma det för med sig att ha jobbat i en sån bransch. Då är det lätt att skylla på att man tvingades på ett eller annat sätt. Våld, psykiskt tvång, självskadebeteende osv blir lättillgängliga ursäkter för att slippa skammen. Feminister står praktiskt taget utanför varenda porrklubb och delar ut lappar med tillgängliga ursäkter: kontakta oss om du har blivit utsatt för våld, har drogmissbruk osv. Varje sexarbetare som lämnar branschen och skyller på tvång är en seger för radikalfeministerna. De accepterar inte ens att det kan finnas någon annan förklaring till att man börjar i den branschen.

Se t ex på mysecretgarden352 och hans svar. Man kan ju börja misstänka att vi inte ens pratar om samma person. En kvinna med 101 sexuella kontakter, som själv säger sig ha haft sex frivilligt. Mysecretgarden352 och du menar att det är omöjligt.

Edit: secretgarden352 hette han visst. Inte mysecretgarden352.
Senast redigerad av reservkonto1234 2024-11-17 kl. 14:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in