• 5
  • 6
2025-06-10, 18:58
Medlem
Från ttela:
I april föll tingsrättsdomen och mannen dömdes till två år och nio månaders fängelse för sexbrott mot en av pojkarna. Han friades för bland annat övergreppet mot den andra pojken, vars polisanmälan startade utredningen.

Frikännandet överklagades dock till hovrätten och nu har domen meddelats. Hovrätten ändrar domen och fäller hockeyprofilen för det sexuella övergreppet mot pojken som först anmälde mannen

Med det höjs fängelsestraffet till tre år och sex månader. Mannen döms även till att betala 50 000 kronor i skadestånd till det andra offret.
Citera
2025-06-13, 00:26
Medlem
Linka hade butik på 80-talet och var delägare i Trollhättans mest framgångsrika restauranger på 90-talet.
Butlers.
Warf 36.
Buddys.
Men sedan kom nog hans böjelser fram och resten av ägarna köpte ut honom.

Sista gången jag hörde att han gjorde väsen av sig offentligt, var när han var med och startade lokala missing peoples avdelning i Trollhättan.
Men det är minst 10 år sedan.
Det fanns fler pedofiler som drogs till missing people, runt om i trestad vid denna tiden.
Citera
2025-06-13, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaffaman2
Linka hade butik på 80-talet och var delägare i Trollhättans mest framgångsrika restauranger på 90-talet.
Butlers.
Warf 36.
Buddys.
Men sedan kom nog hans böjelser fram och resten av ägarna köpte ut honom.

Sista gången jag hörde att han gjorde väsen av sig offentligt, var när han var med och startade lokala missing peoples avdelning i Trollhättan.
Men det är minst 10 år sedan.
Det fanns fler pedofiler som drogs till missing people, runt om i trestad vid denna tiden.

Hahaha, jag hittar noll rätt i ditt inlägg

Han var delägare i Slussen för ca 40 år sen, sen har han bara jobbat eller vart på krogen som gäst.
Vore roligt och veta vilken butik du svamlar om.
Din mening om Missing people är typ ännu sämre
Citera
2025-06-16, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Hahaha, jag hittar noll rätt i ditt inlägg

Han var delägare i Slussen för ca 40 år sen, sen har han bara jobbat eller vart på krogen som gäst.
Vore roligt och veta vilken butik du svamlar om.
Din mening om Missing people är typ ännu sämre
Han drev idrottsmagasinet som låg där elektronikhuset ligger idag.
Det kan ju stämma att han jobbade åtminstone på Butlers.
Men jag tror han fanns med i bilden för att han stod för tillstånd, iom att han just hade varit delägare på Slussen och hade en koppling till idrotten, som Butlers drev rätt hårt när de första åren.
Vi pratar ju om tidigt 90-tal.
Citera
2025-06-17, 22:31
Medlem
Citat:
Men jag tror han fanns med i bilden för att han stod för tillstånd, iom att han just hade varit delägare på Slussen och hade en koppling till idrotten, som Butlers drev rätt hårt när de första åren.

Du är en idiot men du verkar bli bättre.
I förra inlägget räknar jag till 8 fel, och det senaste 4 fel.
Men vad som är lika med båda inlägget är allt du säger är fel.

Sluta med rökheroinet och pröva att äta vanlig mat, tex potatis och köttbullar, så din hjärna för några kolhydrater i år
Citera
2025-09-27, 08:37
Avstängd
Citat:
Finns det bild på honom? Undrar om inte detta äckel har lekbrottats med mig när jag var barn,
Citera
2025-09-27, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
Finns det bild på honom? Undrar om inte detta äckel har lekbrottats med mig när jag var barn,

Japp, än så länge bara en gammal bild, men han är sej lik.
Inlägg #51

Har du lekbrottas med han?
Citera
2025-09-28, 18:53
Avstängd
Citat:
Inlägg #51

Ja jäklar, där ser man. Minns jag rätt så var han rätt ofta också någon slags ”vakt” vid olika tillställningar för ungdomar. Lite speciell
Citera
2025-09-28, 18:56
Avstängd
Citat:
Inlägg #51

Nä det var en annan, en tränare för friidrott. Han var gift men han hade en tendens att han gillade ligga och brottas med unga killar, alltid göra massa grepp och gärna ner på gräsmattan o brottas. Han älskade också att visa sig naken, gå runt naken i omklädningsrummet och gärna stå och ropa något ut på gården och skyla sig minimalt. Jag minns vuxna pratade om honom. Han är död nu, dog i cancer
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in