2024-11-25, 08:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goranha
Varför reta upp sig på att hon fått kuk av en för dig okänd kille, hon har berättat för dig och ångrar sitt ligg.
Tala med henne och säg att du tycker det var bra att hon talade om för dig att hon blir kåt och vill ligga med killar som är med på fester, se hennes uttryck och ge henne chansen att att bättra sig eller säg att du vill vara med på festerna.
Överge henne inte, utan krama om och ha petting ock ligg ofta med henne.
Allt ordnar sig då.
Nu är det ju inte jag som är TS men det verkar inte vara något problem för dig att TS flickvän är ute och får kuk. Det verkar nästan tvärtom, som att du vill petta och runka när hon berättar om sina sexiga eskapader med Johnny Hästballe? Är det så?
Citera
2024-11-25, 11:19
Medlem
Hur går det för dig TS. Har du någon uppdatering ?
Citera
2024-11-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clownpastej
Har dejtat en tjej ett tag, och har verkligen fått känslor för henne. Vi har träffats i ett par veckor, hörs dagligen på telefon och pratar länge, har sovit med varandra och umgåtts hela helger väldigt intensivt.

Bomben kom för nån vecka sen när vi träffades igen, då tjejen ville berätta en sak, ok säger jag, jo jag har legat med en annan sedan vi sågs säger hon. Frågade hur detta skett, hon säger att det var inget seriöst, de träffades på en fest och hånglade, sågs dagen efter och hade sex. Det var mest som en kul grej, säger hon. Hon säger att hon tycker det var taskigt mot mig men att hon kände sig tvungen att berätta.

Blev ju såklart extremt ledsen och skojar inte om jag säger att jag fullständigt tappat förtroendet för tjejen. Värst är att vi setts i en tid, har lagt ner väldigt mycket tid på denna tjej och har som sagt även börjat få känslor för henne så då gör det ännu mer ont.

Vad hade ni gjort? Är det värt att gå vidare från detta? Eller, om jag inleder ett förhållande med tjejen, behöver man alltid känna en misstanke om otrohet?

Hon skiter I dig redan nu. Du behöver inte ens fundera över att dejta henne mer.
Citera
2024-11-26, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clownpastej
Har dejtat en tjej ett tag, och har verkligen fått känslor för henne. Vi har träffats i ett par veckor, hörs dagligen på telefon och pratar länge, har sovit med varandra och umgåtts hela helger väldigt intensivt.

Bomben kom för nån vecka sen när vi träffades igen, då tjejen ville berätta en sak, ok säger jag, jo jag har legat med en annan sedan vi sågs säger hon. Frågade hur detta skett, hon säger att det var inget seriöst, de träffades på en fest och hånglade, sågs dagen efter och hade sex. Det var mest som en kul grej, säger hon. Hon säger att hon tycker det var taskigt mot mig men att hon kände sig tvungen att berätta.

Blev ju såklart extremt ledsen och skojar inte om jag säger att jag fullständigt tappat förtroendet för tjejen. Värst är att vi setts i en tid, har lagt ner väldigt mycket tid på denna tjej och har som sagt även börjat få känslor för henne så då gör det ännu mer ont.

Vad hade ni gjort? Är det värt att gå vidare från detta? Eller, om jag inleder ett förhållande med tjejen, behöver man alltid känna en misstanke om otrohet?
Låter som prima hustrumaterial. Kör på säger jag.
Citera
2024-11-26, 03:39
Medlem
Kort svar: Hon är en slampa, bryt all kontakt NU

Längre svar: Jag vet inte hur exklusiva ni är, anser du att ni är pojkvän-flickvän så ska ALDRIG NÅGONSIN otrohet förlåtas, inte ens om ni hade varit gifta i 50 år. Det är fullständigt oförlåtligt, det finns ingen ursäkt, ingenting hon någonsin kan göra för att det ska förlåtas. Där ska det vara TOTAL NOLLTOLERANS. Men även om ni inte är uttalade pojkvän/flickvän så tar hon inte förhållandet lika seriöst som dig. Hade hon brytt sig om dig hade hon aldrig gjort det. Hon är en slampa som aldrig kommer respektera eller älska dig. Gör det av med henne NU!
Citera
2024-12-01, 13:44
Medlem
tjallepetters avatar
Byt ut henne
Citera
2024-12-01, 13:54
Medlem
Hur fan kan du ens överväga att fortsätta med henne?

Fan noll ryggrad och moral på dagens män.
Du borde snarare ge hon en örfil och lära hon en läxa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in