2006-08-21, 18:56
Medlem
Var kan man köpa en injektionsspruta, skall användas till vetenskapligt bruk?
Citera
2006-08-21, 19:48
Medlem
Avva66s avatar
Det är förbjudet att sälja til privatpersoner i Sverige, men det lär finnas mindre nogräknade siter utomlands.
Citera
2006-08-21, 22:52
Medlem
woofers avatar
Bor man nära gränsen så kan ju en tripp till Dannmark vara en idé. Har sett injektionssprutor säljas i en vanlig butik där.
Citera
2006-08-22, 08:19
Medlem
cavalls avatar
sprutan kan du köpa på apoteket, nål kan du få av en veterinär, om du tex har en häst.
Citera
2006-08-22, 10:24
Medlem
Spruta

Citat:
Ursprungligen postat av cavall
sprutan kan du köpa på apoteket, nål kan du få av en veterinär, om du tex har en häst.
Vi har ingen häst, men vi har kor, hund och katter.
Citera
2006-08-22, 18:35
Medlem
corpulentcowboys avatar
Vad ska du hitta på? Något värt att följas upp?
Citera
2006-08-22, 18:42
Medlem
bjornebarns avatar
Gå in i tråden "Nervgift" i kemidelforumet så får du se vad han har tänkt göra; injicera nervgifter (eller liknande) i bla sin katt och någon människa.
Citera
2006-08-22, 21:44
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Gå in i tråden "Nervgift" i kemidelforumet så får du se vad han har tänkt göra; injicera nervgifter (eller liknande) i bla sin katt och någon människa.

häftigt.

för många år sedan snodde jag & några polare ett lass med sprutor & nålar på en nedlagd minkfarm.. ska plocka fram en spruta & se om jag får lagt händerna på nått kattkräk.
Citera
2006-08-22, 22:00
Medlem
NedMedAllts avatar
Citat:
Payback
Någon fet gris på kommunen försöker göra intrång på min dator, ty tappra data försvarar de mina från kommunens blodtörstiga monster biter stora bestar på försvaret mitt. Nu frågar jag er här på Flashback: Hur förgör jag denna gris, och vad kräves?
Han ska injicera någon av de hemska kommunalarbetarna som förföljer honom...

Denne man är nog galen på riktigt.
Citera
2006-08-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Nej, nervgiftet skall användas på gnagare som min katt drar in, och detta i ett personligt men vetenskapligt syfte.

Citat:
Ursprungligen postat av NedMedAllt
Han ska injicera någon av de hemska kommunalarbetarna som förföljer honom...

Denne man är nog galen på riktigt.
För Guds skull, hur lyckades du avslöja mig?
Citera
2006-08-26, 16:07
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Hmm. En injektionsspruta kan vara lite knepig att få tag i. Men, om du vet något ställe där sprutnarkomaner håller till, så gå fram till dem och fråga efter lite "verktyg". Är det en nödvändighet att köpa sterila grejjer? Eller är det ett problem om sorken får HIV?
Citera
2006-08-27, 16:59
Medlem
NedMedAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingDutchMan
Hmm. En injektionsspruta kan vara lite knepig att få tag i. Men, om du vet något ställe där sprutnarkomaner håller till, så gå fram till dem och fråga efter lite "verktyg". Är det en nödvändighet att köpa sterila grejjer? Eller är det ett problem om sorken får HIV?

Han har hittat en spruta nu, se tråden "hur dissikerar man ett öga".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in