2025-08-12, 10:45
Medlem
eternussermos avatar
Charlie Pavey ryktas till PSV, summa?
Citera
2025-08-12, 12:01
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Haha. Turkarna turkar.
Men det där är ju inte dumt för Mjällby, om inte presidenten fixar det avtalet så lär han väl hängas där nere. Bra läge för Hasse Larsson att sätta hårt mot hårt i förhandlingarna.
Undrar vem av de som är mest galen egentligen
https://youtu.be/mAyHNNmxUcQ?t=5524

Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Ska man vara petnoga så tycks han ha sagt att han var överens med Törnqvist som då tydligen ställt som krav att spela ut säsongen i Mjällby.

Vi får se var det landar. Vill Törnqvist gå till den där turkiska klubben så lär det bli så. Men då ska det kosta för han är otroligt bra.
Betalt får ni men nog ingen sinnesjuk summa i sammanhanget. Hopplöst att sälja målvakter verkar det som.
Citera
2025-08-12, 12:12
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Charlie Pavey ryktas till PSV, summa?
Visste att det var insideallsvenskan bara när jag läste ditt inlägg. Han breakade Elvis VDL men har sedan mjölkat att han ska släppa en bomb. Förra bomben var att Alemayehu Mulugeta kommer sitta ut kontraktet och sticka.

Pavey har iaf A-lagskontrakt så det innebär väl några fler miljoner än Elvis.
Citera
2025-08-12, 12:16
Medlem
Valvantos avatar
Obilor Okeke på ingång från KFUM Oslo. Kraftigt undervärderad enligt norska supportrar. Ska vara sjukt snabb och teknisk, luktar ny Touré?
Citera
2025-08-12, 12:43
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Visste att det var insideallsvenskan bara när jag läste ditt inlägg. Han breakade Elvis VDL men har sedan mjölkat att han ska släppa en bomb. Förra bomben var att Alemayehu Mulugeta kommer sitta ut kontraktet och sticka.

Pavey har iaf A-lagskontrakt så det innebär väl några fler miljoner än Elvis.
Det finns lite andra källor också som kommer från PSV-relaterade sidor.
Citera
2025-08-12, 12:58
Medlem
baggebo1s avatar
Aberdeen på väg att värva Kenan Bilalović från Värnamo. Har inte riktigt lagt märke till honom tillräckligt för att göra en bedömning. Är han bra?

https://x.com/AnelAvdic/status/1955185065664659592
Citera
2025-08-12, 13:07
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Obilor Okeke på ingång från KFUM Oslo. Kraftigt undervärderad enligt norska supportrar. Ska vara sjukt snabb och teknisk, luktar ny Touré?
Känns väl som att vi gör klart med honom och han kommer i januari som Bosman?
Citera
2025-08-12, 13:07
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Undrar vem av de som är mest galen egentligen
https://youtu.be/mAyHNNmxUcQ?t=5524
Tror inte det är nån som har sagt att Hasse Larsson är lugn och stabil. Men det innebär ju också att det inte finns nån som kör över honom. Vill han sätta hårt mot hårt så kommer det göra ont.
Citera
2025-08-12, 13:22
Medlem
junazs avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ja, det känns väl inte direkt som att en teknisk kantspelare är det vi är i mest behov av just nu - där har vi det ju ganska välbeställt för tillfället.

Vad hände för övrigt med Vasic-spåret? Han genomförde ju läkarundersökningen med 100%-igt resultat, om jag förstått rätt. Sen dess har det varit helt tyst.
Citera
2025-08-12, 13:26
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Inte alls omöjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Ja, det känns väl inte direkt som att en teknisk kantspelare är det vi är i mest behov av just nu - där har vi det ju ganska välbeställt för tillfället.

Vad hände för övrigt med Vasic-spåret? Han genomförde ju läkarundersökningen med 100%-igt resultat, om jag förstått rätt. Sen dess har det varit helt tyst.

Kanske har att göra med att Hjelmberg varit runt och flängt med laget. Så sista pusselbiten inte är påskriven. Men han ska vara klar enligt mina källor.
Citera
2025-08-12, 13:32
Medlem
junazs avatar
Citat:
Kanske har att göra med att Hjelmberg varit runt och flängt med laget. Så sista pusselbiten inte är påskriven. Men han ska vara klar enligt mina källor.
Ja, man väntar ju bara på att nyheten ska komma ut officiellt.
Citera
2025-08-12, 13:40
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Inte alls omöjligt.

Vilka är dina källor? Toaletten på Carmen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in