2025-02-23, 06:48
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
Nä guldet 2001 var firandet större än någonsin

Är du gaisare eller bajare? Dags bestämma sig nu
Citera
2025-02-23, 09:39
Medlem
johnny_viciouss avatar
AIK:s två inledande kryss är väl exakt det som alla här på forumet varnade för vid en försäljning av Pittas. Det måste ju pågå ett febrilt arbete i Solna nu för att få in en renodlad nia snabbt som fan. Jag tror Guidetti brände ut sig ganska rejält efter den där sågningen av egna laget efter trelleborg dessutom.
Citera
2025-02-23, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
AIK:s två inledande kryss är väl exakt det som alla här på forumet varnade för vid en försäljning av Pittas. Det måste ju pågå ett febrilt arbete i Solna nu för att få in en renodlad nia snabbt som fan. Jag tror Guidetti brände ut sig ganska rejält efter den där sågningen av egna laget efter trelleborg dessutom.

Guidetti själv va sämst på plan men står hela tiden och viftar med armar mot allt och alla. Han säger att han får för lite och jobba med och det är hans egna fel för att han inte rör på sig. Ingen vill ju passa en spelare som står still.. det är sånt man lär sig på skolgården förfan?
Citera
2025-02-23, 11:09
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det var någon på gnagarforum.

Det vet alla.
Varför följer du slaviskt gnagarforum din småländska sittkissare? Finns ingen gnagare som på allvar tar tomtarna där på allvar.

Men vad helst som flyter din båt i din besatthet av oss tänker jag…

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2025-02-23, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Om man säger som så. Även om jag inte är Oscar Janssons största fan längre så har jag hellre honom som andremålvakt än Säfqvist. Helst hoppas jag att Abrahamsson är skadefri snart.

Jansson håller inte superettan nivå.
Citera
2025-02-23, 11:52
Medlem
Albansk 20-årig 1.90+ mittback på våran radar enligt ett albanskt X-konto. Det är silly för mig!
Citera
2025-02-23, 12:43
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Siktar ni på andraplatsen i gruppen? 🤔

Är rätt självklart att Malmö kommer jogga hem serien i år och vi tar en komfortabel andraplats. Inget lag kommer vara nära tyvärr, tror man att något annat lag än Malmö vinner är man bra naiv.
Citera
2025-02-23, 13:29
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Något lag borde ta in Adam Stroud verkar vara ett riktigt råämne med den speeden. Kört över Japans Janne Tauer fullständigt.
Citera
2025-02-23, 13:42
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Är rätt självklart att Malmö kommer jogga hem serien i år och vi tar en komfortabel andraplats. Inget lag kommer vara nära tyvärr, tror man att något annat lag än Malmö vinner är man bra naiv.
Hahaha sådan småkuksdeltagarångest att man nästan kan ta på den. Tja, med en pincett då.

Jag har Häcken på runt 60% att vinna i år. MFF på runt 30%. Sedan har vi jämnt mellan Bajen och Elfsborg. Övriga deltagare har kanske 2% tillsammans.
Citera
2025-02-23, 13:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Bajen väljer alltid den svagare brodern. Fuhre och Fällman istället för Wikheim och Danielson. Ni är Fredo Friendly, i referens på den svagare brodern i Gudfadern. Detta genomsyrar er förening och ditt namnval på detta forum.

Vi saknar dig i matchtråden!
Citera
2025-02-23, 14:12
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vi saknar dig i matchtråden!

Han kollar på Gudfadern.
Citera
2025-02-23, 14:18
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Han kollar på Gudfadern.
Han borde se Good Night and Good luck så får han se Clooney i rollen som Fred Friendly. Bra film
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in