2025-01-28, 08:06
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hoffenheim kämpar för sin överlevnad i Bundesliga om dom köper Toure dyrt och åker ner till Bundesliga 2 så är dom dubbla förlorare.
Lite desperation så. Synd att deras scouter är för dåliga för att hitta Agbonifo istället. Men det är väl därför Hoffenheim håller på att åka ur? Deras sportsliga ledning är för dålig.

Bajen har ju en vana av att sälja spelare till desperata bottenlag. Denna strategi har tjänat dom väl.
Senast redigerad av trazkei 2025-01-28 kl. 08:09.
Citera
2025-01-28, 08:11
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Som jag skrev kanske dom har sämre scouter än Lens? Återigen försöker du bevisa något med underlag som du själv tror är fakta i din snurriga skalle.
Eller så är det Lens som har usla scouter och betalar 80 mille för någon som inte är värd mer än 40 mille.

Vi har förstått dina åsikter. Du behöver inte grina när ingen verkar hålla med dig om dem.
Citera
2025-01-28, 08:15
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
AIK tar in kenyanske mittfältaren Humphrey Aroko på provträning i Marbella. Ansluter till lägret och ska utvärderas av den sportsliga ledningen

Varje gång Aik gör affärer med Afrika så tänker jag på Teus alla tårar kring hur fel det är när Bajen gör affärer med Afrika.
https://www.instagram.com/aikfreetong/p/CNTHXpZhwHY/?img_index=1
Citera
2025-01-28, 08:16
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Eller så är det Lens som har usla scouter och betalar 80 mille för någon som inte är värd mer än 40 mille.

Vi har förstått dina åsikter. Du behöver inte grina när ingen verkar hålla med dig om dem.
Fast. Nu snurrar du till det min käre lille gode vän. Om vi helt glömmer spelarnas potential och bara stoppar in dom i ett vacuum eftersom ingen vet med säkerhet vem som kommer bli den störste spelaren av dom båda så är det Hoffenheim som tar den absolut största risken att betala ett överpris och därmed göra en dålig affär.

Jag grinar inte. Jag påpekar bara att dina enkelspåriga analyser är felaktiga. Att Hoffenheim är villiga att betala mer för Toure än vad Lens vill betala för Agbonifo är på intet sätt ett bevis för att Toure kommer bli den bättre spelaren av dom två. Vi får fortfarande vänta och se.

Men med tanke på Hoffenheims resultat kan man redan nu anta att det finns brister i deras organisation.
Citera
2025-01-28, 08:16
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Får Bajen 160 miljoner för Toure är det bara att lyfta på hatten. Sedan får Kukräven reda ut om det är svenska kronor eller om det är bajenmiljoner?
Silly season är aldrig så silly som när Bajen snackar försäljningssummor, Stjärtråttan.
Citera
2025-01-28, 08:35
Medlem
Citat:
Alltså. Toure är grym. Eller han var grym under sommaren. Hösten var inget märkvärdig. Men framförallt bör man titta på spelares egenskaper när man bedömer potential. Tyvärr blir ju människan bara dummare och dummare så ingen verkar klara det idag.
Så onödigt av Hoffenheim att erbjuda 160 mille för någon som har sämre egenskaper än random tjomme i Häcken.
Citera
2025-01-28, 08:37
Medlem
Teus avatar
Citat:
Verkar få medhåll i att Touré anses vara en bättre spelare än Agbonifo...
Högsta domstolen Teu har redan förkunnat en dom i frågan.
Citat:
Varje gång Aik gör affärer med Afrika så tänker jag på Teus alla tårar kring hur fel det är när Bajen gör affärer med Afrika.
https://www.instagram.com/aikfreetong/p/CNTHXpZhwHY/?img_index=1
Äsch, att ni bedriver slavhandel behöver inte innebära att alla gör det.
Citera
2025-01-28, 08:40
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Sant...
Citera
2025-01-28, 08:43
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Så onödigt av Hoffenheim att erbjuda 160 mille för någon som har sämre egenskaper än random tjomme i Häcken.

Precis! Hoffenheim gör ALLT rätt! Hade dom inte haft en sådan jävla otur bara hade dom vunnit både CL och Bundesliga istället för att riskera åka ur.
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Högsta domstolen Teu har redan förkunnat en dom i frågan.

Snacket går ju att Teu är ett ganska litet organ. Men det krävs stor penis för att gå tvärtemot nostratrazkes spådomar.
Citera
2025-01-28, 08:52
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Fast. Nu snurrar du till det min käre lille gode vän. Om vi helt glömmer spelarnas potential och bara stoppar in dom i ett vacuum eftersom ingen vet med säkerhet vem som kommer bli den störste spelaren av dom båda så är det Hoffenheim som tar den absolut största risken att betala ett överpris och därmed göra en dålig affär.

Jag grinar inte. Jag påpekar bara att dina enkelspåriga analyser är felaktiga. Att Hoffenheim är villiga att betala mer för Toure än vad Lens vill betala för Agbonifo är på intet sätt ett bevis för att Toure kommer bli den bättre spelaren av dom två. Vi får fortfarande vänta och se.

Men med tanke på Hoffenheims resultat kan man redan nu anta att det finns brister i deras organisation.
Påminn mig nu igen kära kamrat. Hur gick det med Dahbo och hur gick det för Bergvall? Dahbo lirar i Manchester City va?
Citera
2025-01-28, 08:54
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Silly season är aldrig så silly som när Bajen snackar försäljningssummor, Stjärtråttan.
Nu var du ju inte med under mitten av 10-talet men om du hade varit det hade du inte haft sådan hög svansföring.
Citera
2025-01-28, 08:54
Medlem
Citat:
Precis! Hoffenheim gör ALLT rätt! Hade dom inte haft en sådan jävla otur bara hade dom vunnit både CL och Bundesliga istället för att riskera åka ur.
Ah, Touré är övervärderad för att Hoffenheim ligger i botten av ligan. Var orolig för att din logik skulle brista där ett tag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in