2024-11-30, 14:53
Medlem
Verkar som flera klubbar jagar Jagne från Mjällby.

Spännande spelare måste jag säga!

Tror ni verkligen att Göteborg värvar honom?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/LMmpzV/avslojar-ifk-goteborg-vill-varva-imam-jagne-fran-mjallby-allsvenskan
Citera
2024-11-30, 14:55
Medlem
Jävla tjafs om farmarlag... Fan diskutera istället transferrykten osv eller skapa en annan tråd.
Citera
2024-11-30, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Klubbhoran Simon Skrabb lämnar ytterligare en klubb. Vidrig attityd det där. Om han trivs så bra i Kalmar, är gift och har barn, varför drar han då vidare?

Jävla skitsnack. Säg som det är istället. "Jag lämnar Kalmar FF för att laget åkte ur och jag vill spela högst upp som den Klubbhora jag är"

Inte så konstigt att han lämnar och jag betvivlar starkt att Kalmar skulle ha råd att behålla honom.

Duktig spelare som snabbt kommer hitta en ny klubb.
Citera
2024-11-30, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Helt otroligt vilken pajasförening det där är
Så man ska enbart rekrytera spelare och personal som håller på Djurgården?

Kunde inte bry mig mindre om vilket lag vissa har hållit på osv. Så länge dom sköter sitt jobb och är professionella.

Klart att man helst ser folk som inte håller på våra rivaler men i slutändan är det skitsamma.

Hellre någon som håller/har hållit på AIK men som är grym för vår organisation än någon som håller på inga rivaler/håller på Djurgården men som saknar kompetensen.
Citera
2024-11-30, 15:07
Medlem
Paulos sa inte så förvånande nej till Göteborg.

Ryktas att AIK tycker att prislappen är för hög.
Hammarby verkar vara en av favoriterna att värva honom.

Vilka fler klubbar skulle kunna punga upp 10 miljoner i Allsvenskan för honom? Ryktas ju att det är den prislappen som har satts på honom.

Häcken kanske? Offensivt lag, minimalt med hat om han går dit än om han går till Bajen.

IFK fansen hade så klart blivit sura men han var bara inlånad. Värre i sthlm då han slog igenom i AIK och hatet mellan AIK och Bajen känns mer påtagligt än hatet mellan IFK och Häcken.
Citera
2024-11-30, 15:26
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Inte så konstigt att han lämnar och jag betvivlar starkt att Kalmar skulle ha råd att behålla honom.

Duktig spelare som snabbt kommer hitta en ny klubb.

Jag kan lova dig att klubbhoran Skrabb hade stannat kvar om KFF hängt kvar.

Svin är vad dessa människor är.
Citera
2024-11-30, 16:01
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Värre i sthlm då han slog igenom i AIK och hatet mellan AIK och Bajen känns mer påtagligt än hatet mellan IFK och Häcken.
Paulos är en BP snubbe som gjort färre matcher för Aik än vad Lucas Bergvall gjort för Dif.
Citera
2024-11-30, 16:04
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Paulos är en BP snubbe som gjort färre matcher för Aik än vad Lucas Bergvall gjort för Dif.
Ingen bryr sig. Det är Judas och grishuvud som gäller om han besudlar sig själv med era vidriga färger.
Citera
2024-11-30, 16:04
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ingen bryr sig. Det är Judas och grishuvud som gäller om han besudlar sig själv med era vidriga färger.
Precis som alla aik:are som nu finns i Dif?
Citera
2024-11-30, 16:06
Medlem
Teus avatar
Citat:
Precis som alla aik:are som nu finns i Dif?
I deras organisation va? Viss skillnad.
Citera
2024-11-30, 18:11
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Verkar som flera klubbar jagar Jagne från Mjällby.

Spännande spelare måste jag säga!

Tror ni verkligen att Göteborg värvar honom?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/LMmpzV/avslojar-ifk-goteborg-vill-varva-imam-jagne-fran-mjallby-allsvenskan
Ja, han kan behöva ta ett steg ner om han vill få ordentligt med speltid.

Spännande ja. Varje gång han spelar så undrar man vilket lag han spelar för.
Citera
2024-11-30, 18:18
Medlem
Citat:

Spelar ingen roll. All logik flyger ut genom rutan när det kommer till rivaliteten mellan AIK, Bajen och Djurgården.

Paulos är mer förknippad med AIK än BP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in