2025-01-29, 21:19
Medlem
Hur kan jonna klaga på gröten?! Den kommer smaka likadant hur man än gör, det enda som kan påverkas är konsistensen. Och hon säger att det smakar skit? Sjukt jobbig jävla människa
2025-01-29, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Hur kan jonna klaga på gröten?! Den kommer smaka likadant hur man än gör, det enda som kan påverkas är konsistensen. Och hon säger att det smakar skit? Sjukt jobbig jävla människa
Hon har lämnat nu iallafall
2025-01-29, 21:37
Medlem
TjackOhejs avatar
Jag har fan redan lagt ner denna säsongen, ett riktigt bottennapp om ni frågar mig.
Fäster blicken mot Farmen Norge och hoppas på att ett par skönt störiga norrmän får mig på kroken.
2025-01-29, 21:49
Medlem
exoticspices avatar
Har inte Nathalie blivit avig och vresig nu när hon inte längre är storbonde. Då var allt frid och fröjd nu klagar hon på det mesta. Robert som lämnar spår av smuts efter sig och Niklas är svag och borde karska upp sig.

Om Niklas är en osäker person och inte är van att leda andra starka personligheter (som han själv sa) så lyft honom istället för att klanka ner.
Senast redigerad av exoticspice 2025-01-29 kl. 22:01.
2025-01-29, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Bäst i år: kruttanten Marica. Grym på sågen, vettig och verkar rolig. Vill se henne domdera som storbonde!

Robert berättade i sin youtube att han och Marica hånglade den kvällen dem hade ”fest”
Hon är skön ju
2025-01-29, 22:11
Medlem
exoticspices avatar
Gillar Niklas även om han grät i första avsnittet.

Han har humor och han har självdistans. Han vågar skämta om sig själv och är öppen för att skratta åt sina misstag och tokigheter.
2025-01-29, 22:25
Medlem
langtranggangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jessica bryter som en invandrare

Också tänkt på det. Låter så dumt.
2025-01-29, 22:38
Medlem
Alla deltagarna är ju typ helt normala människor, inget kul alls att titta på. Släng in Farmen-Sebastian så det blir lite action!
2025-01-29, 23:14
Medlem
Min Tiger-Tora hade gjort Pearl Harbor med årets säsong, lätt!
Tora! Tora!! Tora!!!
2025-01-29, 23:51
Avslutad
Den äckliga jonna lämnade.. Tack för det.
2025-01-30, 00:12
Medlem
Kellywomans avatar
Fattar inte. Varför släpps nu TV4 play på fredagen och inte nu torsdag natt?
2025-01-30, 00:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Så länge som det behövs <3 tackar enormt för bilden .. tänkte den speglade en liten sommartask som min(ang robert på bilden)
Em 'sommartask' som blir ännu mindre till vintern när det ska badas isvak med Natalie (hon gör bomben genom isen med sin stjärt)

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Min Tiger-Tora hade gjort Pearl Harbor med årets säsong, lätt!
Tora! Tora!! Tora!!!
Henne hade jag glömt, ganska lika Jonnas kroppstyp, som kommer lämna en tom bombkrater av sexig stämning efter sig för tittaren dvs!

Citat:
Var det bara jag som tyckte det såg ut som de två deltagarna från torpet först näckade när de badade från bryggan men som senare i närbild fått på sig bikini (åtminstone överdelarna)?

Citat:
Det badas i Torpet, avsnitt 2, 6.45 in i avsnittet
Go get it Crapmagic!
Stillbildsbevis i "Imgur", välkomnas innerligt!
Jag tror faktiskt att ni 2 måste stå själva här med den flygplatsvänliga röntgensynen https://imgbox.com/mb9Ql8Np det rör sig om
allas vår gråhårige favoritförälder Mag-Rut iförd rosa bomull runt veka livet (du hade ju en thing för ett annat rosa klädesplagg förra säsongen vill jag minnas) den andra tjejen bär på bilden svart string, det var tyvärr inte svart rövhår i V-formation
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-30 kl. 00:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in