Citat:
Ursprungligen postat av
Inspirit81
Det här håller jag ju inte med om helt och hållet, amanda har redan åkt ut en gång, nicklas valde henne då han bedömde henne som svagast motståndare vilket hon är, andreas hade garanterat valt henne med om han blivit förste kämpe, nu blir det inte så, hoppas adam blir det nu istället och han är ju en fegis så han väljer säkert med amanda.
Ja folk gillar nog henne för hon är en stämningshöjare skulle jagvsäga skrattar och skojar mycket och är allmänt bäng, sådant är roligt.
Det där hon sa om alida till micke är ju bara för hon är kär i micke, och det är inte unikt för en ung tjej göra sådär det är snarare ganska vanligt.
Amanda är ung naiv och bäng hon är inte det minsta taktiskt utan är totalt känslostyrd, jag upprepar det jag sagt innan det finns tre personer som är kvar som aldrig kommer vinna farmen, och det är amanda alida och adam, alla speciella på ett dåligt sätt på farmen på sitt egna lilla sätt, mest normal av dem är väl alida men jag tror inte ens hon själv tror hon kan vinna farmen.
Ja, hon har redan åkt ut en gång ja..och borde inte fått chansen att komma tillbaka enligt min åsikt. Nicklas valde henne till andrekämpe för att hon var den enda han "kunde" ta eftersom de andra tre valbara var Micke och de andra killarna och tror inte han vågade annat i det läget faktiskt.
Det kanske var en spoiler jag råkade lägga om att hon skvallrat IGEN... Men det får du väl se i veckan hur lojal hon är mot sina så kallat närmaste.
Hon är absolut glad, sprallig och en stämningshöjare och det är ju därför hon glider fram på en räkmacka utan bekymmer därinne. Social kompetens är inte att förringa i sådana lägen och det besitter hon ju. Tycker dock inte att man kan skylla på åldern att man inte kan hålla snattran utan att springa runt och vara en sladdertacka och starta bränder och drama överallt.