Citat:
Ursprungligen postat av
Donner123
Intressant.
Hur sätter man in/tar ut pengar, är det bara crypto som gäller?
Den första affiliate jag använde var bara krypto. Den nya kan du använda fler metoder, en va skriller (kanske också är en krypto sida?) Men som jag gjort är de med BTC, skicka från min wallet till deras så sätter dom in åt mig. Sen allt jag vill ta ut kommer i kryptoväg också. Är dock inte kunnig alls på krypto, har aldrig testat sälja utan bara köpt. Så nu sitter jag på krypto som jag börja få när BTC låg runt 20k och de är väl lite tur att jag inte vet hur man säljer då de gått upp i värde :P
jag kan inte ta ut pengar själv heller, försöker jag drar pokersidan igång en verifikationsprocess. Så jag är beroende av min affiliate att ta ut och sätta in, vilket gjorde min första lite dryg när han inte svara på 4 dagar. Men GG vill nog inte smutsa ner sitt namn så är väl därför dom kör med de stora seriösa affiliate sidorna. Blir ett fungerade eko system där spelare som inte kan öppna eget konto kör med affiliate och man får samma rakeback som andra vanliga spelare, affiliatesen får rake från pokersidan också, och pokersidan får fler spelare.
GG är också mycket roligare med sina rakeback system, såg 4 bad beats för månaden och 1 nu i Maj, och bara att sitta på borden dom händer får man ca 5 inköp rakt av, och de på PLO som jag lirar, NLHE ger större något större ut betalning tror jag.