Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-11, 16:56
Medlem
GertBennys avatar
Ja det tycker jag definitivt. Nu när till och med våra PK politiker så som Anders Borg säger att utbildningar i Mellanöstern är rena rama cornflakes pakets utbildningar, så bör man vara försiktig med att låta sin hälsa vila i den håriga arabens brunbrända armar. Särskilt om penis/snipa ska behandlas, vem vet - kanske araben med det blixtrande humöret och lättkränktheten drar fram kroksabeln och vips så är man könslös. En hen.
Citera
2024-11-11, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Ha ha vårdcentral!!!!!
Fy fan vad ni har det bra i sverige!
Har man inte ens sin egna gyn doktor som man valt själv.
Ni skulle bara veta hur jävla dåligt ni har det i det skit landet. Men som sagt tur det kanske. Ni har inget annat alternativ.

Lycka till med mohameds face i ditt underliv😂

Nej han heter Khaled
Citera
2024-11-11, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Krävde du ingen ny? Motiverade du?
Jag sa att jag ville ha en kvinna
Citera
2024-11-11, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Jag skulle ändå ringa barnmorskemottagningen eller kvinnokliniken och förklara och kolla om man kan boka en tid. De kanske tar emot ändå.
Jo jag ska göra det i morgon
Citera
2024-11-11, 17:01
Medlem
Jag kanske ska säga att jag är muslim och att jag inte får ha en manlig gynekolog
Citera
2024-11-11, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hur vet du på namnet att det är en man och hans ålder?
Därför jag har googlat på han
Citera
2024-11-11, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Nej, hon kan inte ringa in och säga att hon inte vill ha en invandrare, haha.

Förövrigt så finns det många som inte vill ha nazigynekolog heller.
Jag tar hellre en nazigynekolog än en allmän läkare som är muslim
Jag tycker helt enkelt att det känns obekvämt att lägga upp sig i stolen för en man som är muslim som 100 procent inte får titta på muslimer i fittan
Citera
2024-11-11, 17:13
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Grejen är ju att ingen kvinna vill ha en manlig gynekolog som blir förtrollad av fittans makt. Vi kvinnor vill bara ha en okulär besiktning av någon som vet vad de talar om. Vilket är kvinnor i det här fallet.

En gynekolog som är muslim får inte komma nära mig.

Att man vill ha en kvinnlig gynekolog köper jag fullt ut. Vad jag inte köper är betydelsen av gynekologens hemland eller religion.
Citera
2024-11-11, 17:18
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Att man vill ha en kvinnlig gynekolog köper jag fullt ut. Vad jag inte köper är betydelsen av gynekologens hemland eller religion.
Är du kvinna?
Om du är det, vill du ha en gynekolog som har en heltäckande klädsel, och andra värderingar?
Citera
2024-11-11, 17:20
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asploevet
Du tar inte hänsyn till den kulturella frågan, utan börjar direkt tala om ras. Precis som massmedia och politiker lärt dig.
Troligtvis är Khaled något slags arabiskt namn, de har en helt annan fundamental syn på kvinnan i allmänhet, är du medveten om det? Hur kopplar du det till ras? Kan en vit man vara muslim?
Kan du förstå att en svensk kvinna kan lyfta den i frågan då hon uppenbarligen känner otrygghet i situationen?
Vore jag en svensk kvinna hade jag aldrig utsatt mig för det iallafall.

Sen att det är främst kvinnor som röstat för att denna hord av muslimska män nu huserar i landet, de thör till en annan diskussion.

Vi pratar om att gå till en läkare. Alla läkare som jobbar i Sverige har svensk läkarlegitimation och har en adekvat utbildning för sitt yrke. Läkaren är där i form av sitt yrke, inte för att titta på folks fittor.
Oavsett om han heter Khaled eller Bjarne är han där som läkare, och det är hans kunskaper man söker, inte hans religion eller ursprung.
Och ja, naturligtvis kan en vit man vara muslim. Lika mycket som en arabisk man kan vara kristen.
Citera
2024-11-11, 17:27
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Är du kvinna?
Om du är det, vill du ha en gynekolog som har en heltäckande klädsel, och andra värderingar?

Om jag behöver en läkare skiter jag i om hen kommer från Mars så länge hen är adekvat utbildad och kunnig inom yrket.
Jag skiter i om min bilskollärare är svart eller vit, om hantverkaren i köket är jude eller inte, om nyhetsuppläsaren i TV är bög eller lesbisk, om busschauffören är muslim eller hindu.
Så länge de gör sitt jobb är deras härkomst eller läggning helt ointressant. Jag ska inte bli kompis med dem eller välkomna dem i familjen.
Att inte vilja gå till läkaren bara för att han heter Khaled är så inskränkt så jag vet inte vad.
Citera
2024-11-11, 17:28
Medlem
En gynekolog jobbar inte på en vanlig vårdcentral. Har du problem m underlivet går du inte till vårdcentralen till en allmänläkare....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in