• 3
  • 4
2024-12-13, 06:18
Medlem
Hej, ser att många undrar varför och vem han var. Jag är ett ex till honom och var med honom dagen innan misshandlet. David var inne i ett svårt missbruk under den perioden han avled. Exakt varför han dog håller polisen fortfarande att utreder. Men jag skulle tippa att rånet/misshandlet är drog releterat. Sen att han avlidit av någon av följande; överdos (ofrivilligt), hjärnblödning eller överdos (självmord) då han gick igenom mycket.

Han var världens gulligaste kille, dock fick återfall efter vi gjorde slut vilket tippade för honom.

Och ni som håller på och är rasistiska, aaa de som hoppa på honom var säkert invandrare. Fan bete er. David var samisk, men såg rätt så blattig ut han själv. Jag är själv iranie och skulle ALDRIG ta en annans liv bara för jag e blatte. Ja, de som gjorde så här mot david kanskr har en annan ursprung men de väll för fan skitsamma.

Mvh Davids ex
Citera
2025-04-09, 09:23
Medlem
Jag skulle vilja läsa om omständigheterna kring detta i förundersökningen, är det någon som har målnummer?
Citera
2025-04-09, 11:22
Medlem
Gärningsmännen var väl de tre blattarna och negern som satte skräck i Mölndal under en period?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in