Hej gänget, för en vecka sedan kom jag över en ruggigt bra deal på marketplace (trodde jag)
Jag köpte ett Nintendo switch till ett otroligt pris situationen vid köpet var sisådär och kanske inte kollade tillräckligt på switchen innan jag drog. Problem med språk bla okunskap då de var hennes son osv, vi har försökt kommunicera över Messenger men måste ha en tolk för att kommunicera.
Switchen är låst i parental controll. Tidigare ägare kan inte koden, eller har någon aning alls om hon har haft ett Nintendo konto inloggat. Switchet verkar ha varit i flygplansläge sedan köp. Då den har första programverisionen installerat.
Kan någon något om att låsa upp dessa enheter, jag vill ju såklart regga den på mig och ha min info och spel istället för hennes son, har försökt ta ut master key genom
https://mkey.salthax.org/
Det fanns ej information om min. Nintendo svarar att jag ej äger någon switch bla bla. Försökt kontakta support om att lägga till den som min enhet men verkar inte komma någon vart.
Någon som är kunnig inom moddning på dessa eller vet fler sätt som jag skulle kunna få tag i masterkeyn, eller ska jag bara skicka switchet och räkna det jag betala som läropengar om spontana och ogenomtänkta köp? Hjälp har aldrig pysslat med dessa konsoler tidigare :/