• 1
  • 2
2024-11-15, 19:46
Medlem
Henrik Nyblom... verkar jävligt trasig inombords. En svensk Tom Green fast betydligt uslare. Dags att droppa detta att fult och smutsigt och dåligt är nice och coolt och roligt. Fimpa luffarskägget och loppiskläderna, det är bara rätt patetiskt, inte kul.
Citera
2024-11-15, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Verkar bara vara flams

Oh ja, men flams av högsta kvalitet. Det här flyter ovanpå det mesta av t.ex. Monty Python. Han bryter ny mark.

Jag trodde att det bara skulle bli hjärndött babblande, som det blivit när HN dykt upp i diverse underhållningsprogram, men karln har en totalt galen tanke bakom varje sketch.

Undrar vad som skulle hända om Henrik fick göra något med Peter Wahlbeck?
Citera
2024-11-16, 13:10
Medlem
Största humorgeniet i Sverige sedan Peter Wahlbeck
Citera
2024-11-17, 10:06
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja4Life
Oh ja, men flams av högsta kvalitet. Det här flyter ovanpå det mesta av t.ex. Monty Python. Han bryter ny mark.

Jag trodde att det bara skulle bli hjärndött babblande, som det blivit när HN dykt upp i diverse underhållningsprogram, men karln har en totalt galen tanke bakom varje sketch.

Undrar vad som skulle hända om Henrik fick göra något med Peter Wahlbeck?

Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Största humorgeniet i Sverige sedan Peter Wahlbeck
Äntligen några som fattar!
Citera
2024-11-19, 23:10
Medlem
Macchiatos avatar
Det är skruvat. Det medger jag. Ibland kul. Ibland roande, men varför låter han alla usla amatörskådisar ta så stort utrymme. Det är det som stör mest, att se alla ABF-deltagare överspela i alla scener
Citera
2024-11-24, 23:25
Medlem
SexualCafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macchiato
Det är skruvat. Det medger jag. Ibland kul. Ibland roande, men varför låter han alla usla amatörskådisar ta så stort utrymme. Det är det som stör mest, att se alla ABF-deltagare överspela i alla scener
Gissar på att de kör på det för att skapa en bra dynamik i programmet.
Citera
2024-11-24, 23:33
Medlem
SexualCafes avatar
Har länge funderat på om jag ska kika på vad det där programmet är för något. Jag har generellt känt mig skeptisk till samtida humor. T.ex "trevlig helg" var ju rätt usel 90talist humor, bara alldagliga stereotyper som typ säger vad man förväntar. Så jag har tvekat, men nu tog jag mod till mig och tyckte första sketchen var lite sisådär men sen såg jag potential. Skrattade faktiskt flera gånger. 4 av 5

Det enda som skulle kunna förstöra detta är väl ifall det skulle visa sig att han Henrik inte knarkar.
Citera
2025-01-12, 06:23
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Väldigt underligt och udda. Men jag gillar det på något sätt. Genuint störd. Kanske lite svår att greppa. Gör inte det själv hela tiden. Men jag tycker att ni är orättvisa faktiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in