Citat:
Ursprungligen postat av
barasofta2018
Du verkar ju helt blåst och vet inte vad du pratar om haha, tror du inte folk bara hade lagt av rakt av om det var möjligt
Citat:
Ursprungligen postat av
Kallekarlsson82
Jag ska satsa på behandlingshem. Men det är inte det lättaste att få. Men nu har dom iafall startar en utredning men som vanligt vill dom jag ska prova öppenvården först.
Men jag sa till dom det funkar inte så. Det går inte. Förra gången jag tände av så var det ett helvete i nästan 2 månader. Jag måste bli inlåst om jag ska ens lyckas tända av och det gör jag inte hemma i lägenheten. Och avgiftning är man bara tills skiten ör ur systemet och sen iväg.
Men ja jag är exakt lika dan jag självmedicinerar och sub med kanske 2 mg om dagen just nu. Och ca 600 mg lyrica dagligen. Men jag jobbar och tjänar pengar men det är det ända som funkar. Jag måste ta båt och lyr varje dag för att fungera.
Vi får se vad som händer men jag hoppas jag får en chans till ett behandlingshem.
Ta vara på dig och va rädd om dig. <3
Du verkar ju ha fattat att du aldrig kommer klara dig utan att ”åka bort” eller bli inlåst som du skriver, det är otroligt bra att du insett detta, många kommer aldrig till den insikten.
Jag tror du är inne på rätt spår. Dum fråga kanske, men har funderat över möjligheten att pröjsa kalaset själv? Jag gjorde den tredje och sista gången. Avgiftade mig på Irland, dom har bra koll på svåra cocktails, men jag lånade på min lägenhet för att pröjsa. Efter avgiftningen hade jag bokat behandling i Sverige, och de på det svenska behandlingshemmet hämtade mig på flygplatsen i Irland.
Det kostade runt 300 lax dock.
Det var desss som hjälpte mig, skräddarsydde rubbet inklusive Irland. Dom är svinbra.
https://thehouserehab.com/