Citat:
Ursprungligen postat av
bellusorca
Jag har en vän som har en vän. Min väns vän brukar ringa honom uppåt femton gånger om dagen. Dom gånger min vän väl svarar sitter min väns vän ibland tyst i andra änden. Inte okej.
Idag när jag svarade så fick jag vara med i luren när min man hade beslutsångest på Ica.
Citat:
Ursprungligen postat av
morgonstjaernan
Om man ringer till en vän och inte får något svar hur länge bör man vänta innan man hör av sig igen?
Framstår man som konstig om vännen kollar telefonen och ser fem missade samtal från en under en och samma dag? Vad är era tankar kring detta?
Du borde chilla. Du kan max ringa två gånger och sedan vänta i 24 timmar på att h*n ska ringa upp. Gör h*n inte det så tycker jag att du ska lyfta det med din polare eftersom det är dåligt att inte höra av sig tillbaka alls.
I mitt fall så är min polare klockren på alla sätt, förutom detta spammande. Skulle jag ringa honom klockan 3 på natten för att dumpa en kropp så skulle han infinna sig.
Problemet är att det är helt omöjligt att ta upp spammandet eftersom han skulle ta det fel och förmodligen sluta höra av sig helt.