Jag har en affärsidé men jag saknar pengar för att köpa in verktygen för att kunna producera det som ska säljas. Jag vill inte ta ett banklån, finns det något annat sätt att få in pengar?
Jag har en affärsidé men jag saknar pengar för att köpa in verktygen för att kunna producera det som ska säljas. Jag vill inte ta ett banklån, finns det något annat sätt att få in pengar?
Jobba extra på Mc donald. Starta eget i mindre skala. Flyttstäd fösnterputs.
Skotta snö pågator uppfarter torg taken på byggnader.
Samla på flarror och burkar ger dig ett bra startkapital.
Du är ju vuxen så varför behöver du ens fråga på fb. Vill du ha kapital på 1 mille?
Ska någon frikostig messa dig för att ge dig ett lån till 015%.
Berätta hur du tänkte för det verkar vara lite som att du hoppas någon ska nappa och köpa in sig på din ide,
Risken är stor att någon snor idén om den visas på tv.
Du kan räkna med att den kommer att bli stulen förr eller senare. Det behöver inte vara dåligt eftersom det kan öka köpkraften av produkten. Du kan kontakta ALMI för råd och finansiering i vart fall delvis. Sen så kan det finnas EU-bidrag.
Jobba extra på Mc donald. Starta eget i mindre skala. Flyttstäd fösnterputs.
Skotta snö pågator uppfarter torg taken på byggnader.
Samla på flarror och burkar ger dig ett bra startkapital.
Du är ju vuxen så varför behöver du ens fråga på fb. Vill du ha kapital på 1 mille?
Ska någon frikostig messa dig för att ge dig ett lån till 015%.
Berätta hur du tänkte för det verkar vara lite som att du hoppas någon ska nappa och köpa in sig på din ide,
Verktyget jag behöver kostar bara 5000 kr. Men sen behövs det andra inköp men det handlar inte om så mycket pengar.